نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

پوسترهای جدیدی از سریال Swamp Thing منتشر شد

سرویس استریم دی سی یونیورس به‌تازگی پوسترهای جدیدی از سریال سوامپ تینگ (Swamp Thing) منتشر کرده که در آن شاهد نمای واضح‌تری از شخصیت ضد قهرمانی اصلی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرویس استریم دی سی یونیورس اخیرا چندین پوستر جدید از لایو اکشن اقتباسی تلویزیونی خود یعنی سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) منتشر کرده است. در این پوسترها، ما شاهد نمای نزدیک و دقیقی از درک میرس هستیم که نقش هیولایی اصلی داستان را ایفا کرده است. پخش فصل اول سریال سوامپ تینگ برای ۳۱ مه (۹ خرداد) تنظیم شده است.

در طی هفته گذشته توسط یک خبرگزار که در کارولینای شمالی (جایی که سریال در آن فیلم‌برداری شده است) حضور داشت، اعلام شد که تولید دیگر قسمت‌های این مجموعه متوقف شده است زیرا آن‌ها باید برای قسمت‌های آخر، یک سری تجهیزات را دوباره تهیه و شرایط مناسب را باری دیگر فراهم می‌کردند. از طرف دیگر هم گزارشگر سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرد که تعداد قسمت‌های این مجموعه اخیرا از ۱۳ به ۱۰ عدد کاهش پیدا کرده است. علاوه‌بر این، اعلام شده که روی پایان این فصل دوباره کار خواهد شد. در همین حین، گزارشگرهای دیگر هم در رابطه با نا امن بودن و عدم وجود اطمینان نسبت به برنامه دی سی یونیورس گزارش‌هایی را منتشر کردند اما سایت خبری اسلش فیلم اعلام کرد که این سرویس استریم یک برنامه خطرساز نخواهد بود.

این مجموعه کلاسیک لایو اکشن اقتباسی و اختصاصی دی سی یونیورس در ابتدا توسط لن واین و برنی رایتسون خلق شده است. سریال سوامپ تینگ توسط لن وایزمن تهیه کنندگی اجرایی خواهد شد. لازم به ذکر است که خود وایزمن کارگردانی قسمت آزمایشی یا همان پایلوت را برعهده داشت. مارک ورهایدن و گری دابرمن در این تیم، نقش نویسندگی و نگارش فیلمنامه سریال را برعهده داشتند. آن‌ها به‌عنوان شورانر و تهیه کننده هم در تیم فعالیت می‌کردند. از طرف دیگر، جیمز وان به همراه ورهایدن، دابرمن و مایکل کلیر نقش تهیه کننده اجرایی را برعهده دارد.

همان‌طور که بالاتر هم عنوان شد، درک میرس نقش هیولای ضد قهرمانی داستان یعنی سوامپ تینگ را برعهده دارد. علاوه‌بر میرس، اندی بین در نقش الک هالند، ویل پاتون در نقش اوری ساترلند، کریستال رید در نقش ابی آرکین، ماریا استن در نقش لیز ترمین، جریل پرسکات در نقش مادام زاندو، جنیفر بیلز در نقش کلانتر لوسیلیا کیبل، ویرجینیا مدسن در نقش ماریا ساندرلند، هندرسون وید در نقش مت کیبل، کوین دوراند در نقش جیسون وود ترو/فلورونیک من و لئوناردو نم در نقش هارلن ادواردز از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده