نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی World War Z در هفته اول انتشار

در هفته منتهی به ۳۱ فروردین، بازی World War Z در هفته اول انتشارش در صدر جدول فروش انگلستان قرار گرفت. 

سایت چارت ترک به رسم هر هفته و با یک روز تأخیر، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، World War Z، ساخته شوتر سوم‌شخص استودیو سیبر اینتراکتیو توانسته در هفته اول انتشار خود در رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. این بازی توسط شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو منتشر شده و نمره‌های خیلی خوبی هم دریافت نکرده است. به همین دلیل شاید حفظ رتبه نخست برای بازی در هفته‌های آینده کار سختی باشد. 

اما از رتبه اول که بگذریم، در جایگاه دوم فیفا 19 بدون تغییر نسبت به هفته پیش قرار گرفته و توانسته رتبه خود را حفظ کند. رتبه سوم در اختیار بازی The Division 2 است که نسبت به هفته پیش دو پله سقوط داشته و پس از دو هفته صدرنشینی متوالی، این هفته در جایگاه سوم قرار گرفته است. جایگاه چهارم باز هم تغییری نسبت به قبل نداشته و Mario Kart 8 Deluxe دقیقا مثل دو هفته گذشته، در این رتبه دیده می‌شود و در رتبه پنجم هم شاهد بازی Red Dead Redemption 2 هستیم که دو پله سقوط نسبت به هفته قبل داشته است. 

با اینکه این هفته شاهد حضور دو بازی جدید در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته هستیم، اما تعداد بازی‌هایی که رتبه آن‌ها نسبت به هفته پیش تغییری نداشته هم نسبتا زیاد است؛ به طوریکه پس از فیفا 19 و Mario Kart 8 Deluxe، در رتبه شِشُم هم بازی Assassin's Creed Odyssey توانسته جایگاه هفته پیش خود را تکرار کند. این بازی هفته گذشته با صعودی پنج پله‌ای به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته رسید و این هفته هم رتبه شِشُمی خودش را حفظ کرده است. در رتبه هفتم بازی Yoshi's Crafted World با دو پله سقوط قرار گرفته و Sekiro: Shadows Die Twice هم با یک پله سقوط در جایگاه هشتم دیده می‌شود. 

رتبه نهم جدول این هفته متعلق به یک بازی جدید دیگر یعنی Snooker 19 است و درنهایت در رتبه دهم هم شاهد بازی New Super Mario Bros. U Deluxe هستیم که دو پله سقوط داشته است. تغییر و تحولات جدول در هفته‌ای که گذشت، باعث شده تا برخی بازی‌ها هم دیگر جایی در بین ۱۰ بازی پرفروش نداشته باشند که از این بازی‌ها می‌توان به اسپایدرمن اشاره داشت که این هفته در رتبه یازدهم دیده می‌شود و همچنین GTA V هم پس از چند هفته حضور در جمع ۱۰ بازی پرفروش، این هفته با سقوط هشت پله‌ای در رتبه هفدهم قرار گرفته است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-World War Zصدرنشینی در هفته اول انتشار
۲۲FIFA 19حفظ رتبه هفته پیش
۳۱The Division 2از دست دادن صدر پس از دو هفته صدرنشینی متوالی
۴۴Mario Kart 8 Deluxeحفظ رتبه هفته پیش
۵۳Red Dead Redemption 2-
۶۶Assassin's Creed Odysseyحفظ رتبه هفته پیش
۷۵Yoshi's Crafted World-
۸۷Sekiro: Shadows Die Twice-
۹-Snooker 19هفته اول انتشار
۱۰۸New Super Mario Bros. U Deluxe-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده