نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

جوئل اجرتون به بری جنکینز در سریال The Underground Railroad پیوست

جوئل اجرتون جدیدترین بازیگری است که به سریال The Underground Railroad، جدیدترین اثر بری جنکینز اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در سریال The Underground Railroad (راه آهن زیرزمینی) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، جوئل اجرتون، بازیگر فیلم The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این مینی سریال که جدیدترین اثر بری جنکینز، کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم Moonlight (مونلایت) به شمار می‌رود، اضافه شده است. علاوه بر اجرتون، چیس و. دیلون، توسو ام‌بدو و آرون پیر، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال The Underground Railroad تایید و اعلام شده است. این سریال توسط آمازون در دست ساخت است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم آمازون پرایم منتشر شود.

barry jenkins

سریال The Underground Railroad اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کلسن وایتهد است که داستان زن جوان و برده‌ای به نام کورا را دنبال خواهد کرد که به وسیله راه‌ آهنی خیالی از نظام برده‌داری در آمریکا فرار می‌کنند. کورا از جورجیا، کارولینای جنوبی، کارولینای شمالی و تنسی می‌گذرد و در نهایت به ایندیانا سفر می‌کند. کورا در هر مرحله از این مسیر خطرناک با یک افسانه برده داری مواجه می‌شود و شاهد جنایات متعدد است. او تلاش می‌کند تا به امیدش برای زندگی بهتر ادامه دهد. سریال The Underground Railroad قرار است در ۱۱ قسمت تولید شود که انتظار می‌رود به‌زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال آغاز شود. جنکینز وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی هر ۱۱ قسمت سریال The Underground Railroad را بر عهده داشته است.

فیلم If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند)، جدیدترین فیلمی است که جنکینز کارگردانی آن را بر عهده داشته که برای نوشتن فیلمنامه آن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شده بود. اجرتون نیز در سال ۲۰۱۸ در فیلم‌هایی چون فیلم Red Sparrow (گنجشک سرخ)، فیلم Gringo (گرینگو) و فیلم Boy Erased به ایفای نقش پرداخته بود و فیلم The King (شاه) جدیدترین فیلمی است که او در آن به ایفای نقش پرداخته که در طوی سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه نتفلیکس (Netflix) منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده