// سه شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

کلاس جدید بازی Torchlight Frontiers با نام Railmaster معرفی شد

استودیو پرفکت ورلد با انتشار تریلری از جدیدترین کلاس بازی Torchlight Frontiers با نام Railmaster رونمایی کرد و تریلری نیز از آن به نمایش گذاشت.

سال گذشته استودیو پرفکت ورلد انترتینمنت و اکترا گیمز اعلام کردند که قصد دارند به سری Torchlight، ساخته رونیک گیمز، حیاتی دوباره ببخشند. سازندگان آخرین نسخه از این مجموعه را چندی پیش با نام Torchlight Frontiers معرفی کردند. دو استودیو یاد شده به‌تازگی از کلاس جدیدی برای این بازی رونمایی کرده‌اند که برخی از طرفداران این سری را غافل‌گیر کرد؛ چرا که اولین باری است که این چنین کلاسی برای این مجموعه معرفی می‌شود.

جدیدترین کلاسی که برای بازی Torchlight Frontiers معرفی شده، Railmaster نام دارد که با چکشی بزرگ به کمک بازیکنان می‌آید. کاراکتر یاد شده نه‌تنها با استفاده از این چکش دشمنان خود را از سر راهش برمی‌دارد بلکه می‌تواند راه خود را باز کند و حتی پلتفرم‌هایی را شخصی‌سازی کند. البته پیش‌تر کاراکتری به نام کاپیتان جیکوب از کلاس ریل‌مستر در بازی Torchlight 2 حضور داشته است.

جدیدترین نسخه از سری Torchlight یعنی Frontiers قرار است در اواخر سال جاری میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شود. همچنین گفتنی است که کلاس جدیدی که امروز معرفی شد یعنی Railmaster در اولین فاز آزمایشی بازی (بتای محدود) که امروز برگزار می‌شود، در دسترس خواهد بود.

تریلر گیم پلی این کاراکتر را می‌توانید در پایین تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد جدیدترین نسخه سری تورچ لایت و همچنین کلاس تازه آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده