// سه شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بخش چندنفره Gears 5 اواخر خرداد رونمایی می‌شود

درجریان همکاری مایکروسافت و Eleague، در تاریخ ۲۴ خرداد ماه، بخش چندنفره‌ی بازی Gears 5 رونمایی می‌شود.

بازی Gears 5 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار طرفداران ایکس باکس وان دانست که احتمال می‌رود در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه شدنش باشیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شاهد رونمایی بخش چندنفره گیرز 5 در یک برنامه تلویزیونی eSports خواهیم بود.

در جریان همکاری مایکروسافت و Eleague، در خرداد ماه شاهد برگزاری مسابقات Eleague Gears Summer Series: The Bonds and Betrayals of Brotherhood خواهیم بود که شامل ۶ رویداد مسابقه‌ای می‌شود و بازیکنان حرفه‌ای Gears of War، با یکدیگر رقابت می‌کنند. به‌طور دقیق‌تر این برنامه تلویزیونی ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۱ بعد از ظهر به‌وقت ET از شبکه TBS پخش می‌شود. همچنین در ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه شاهد برگزاری مسابقات The Invitational هستیم و هشت بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند تا درنهایت قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

بازیکنان می‌توانند مسابقات فینال را ازطریق توییچ به‌صورت زنده تماشا کنند. مایکروسافت دراین‌باره می‌گوید:

The Bonds and Betrayals of Brotherhoodدر جریان ۶ قسمت قرار است بخش eSports مجموعه Gears را از دید ۶ بازیکن حرفه‌ای این مجموعه به‌نمایش بگذارد. درجریان هر قسمت یکی از بازیکن‌ها در مورد نحوه‌ی کوچ کردن از نسخه چهارم به Gears 5 صحبت خواهند کرد. همچنین شاهد صحبت‌هایی در مورد پتانسیل رقابتی و فرصت‌های بازیکنان از گذشته تا به امروز خواهیم بود.

Eleague یکی از سازمان‌های eSports به‌حساب می‌آید که مسابقات و برنامه‌های تحت پوشش این سازمان توسط TBS پخش می‌شوند. سازمان Eleague در گذشته میزبان مسابقات Counter Strike، Street Fighter V، Overwatch، Rocket League و سایر بازی‌های ویدیویی رقابتی بوده است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این دوره از مسابقات را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده