نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶

توسعه‌دهنده بازی Spider-Man ایستر اگی را افشا کرد که کسی متوجهش نشده بود

الان روسکین، از سازندگان بازی Marvel's Spider-Man پرده از ایستر اگی برداشت که از چشمان تیز بین تمامی بازیکنان پنهان مانده بود.

بازی Spider-Man پر است از ایستر اگ‌های متفاوت. بعضی از این ایستر اگ‌ها مربوط به سایر شخصیت‌های Marvel از جمله Daredevil و Iron Fist هستند. باقی این ایستر اگ‌ها به شخصیت‌هایی از کمیک‌های مارول اشاره دارند که کمتر ممکن است نامشان به ذهنتان خطور کند. ممکن است به این مسئله فکر کنید که محبوبیت این بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 4 از استودیو Insomniac Games، موجب شده که تمامی اسرار نهفته در آن بعد از گذشت چندین ماه از انتشار اولیه، برای همگان آشکار شده باشد، اما این مسئله صحت ندارد.

الان روسکین، برنامه نویس ارشد موتور بازی‌سازی استودیو Insomniac، در حساب کاربری خود در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، با انتشار پستی، ایستر اگی را آشکار کرد که تاکنون هیچ بازیکنی متوجه وجود آن در بازی Spider-Man نشده است. متن پست به شرح زیر است:

حالا که همگی سرسری از این مسئله گذشته‌اند، به نظر می‌رسد زمانی مناسب برای پرده برداری از این ایستر اگ باشد: این افراد در روزهای شنبه کار نمی‌کنند!

spider-man

در بازی، شخصیت‌های غیر قابل بازی که دینشان یهودیت ارتدکس است، در روزهای شنبه در هیچ کجای شهر حضور ندارند. (یهودیان ارتدکس در روزهای شنبه بنا به سنت شبات به استراحت می‌پردازند)

بنا به گفته‌ی روسکین، این رویداد در بازی بر اساس تقویم واقعی تنظیم شده است و بازی Spider-Man ساعت کنسول PS4 شما را چک می‌کند. این ایستر اگ تنها یکی از نکات ریز جذاب بازی پر جزئیات Spider-Man است.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده