// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های فروردین 1398 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در بهترین بازی های اندروید اولین ماه از سال ۹۸، بازی‌های جذابی مانند Metal Slug Infinity و Arena of Evolution: Red Tides را معرفی کردیم و نگاهی به آثار دیگری در سبک‌های مختلف مانند After Burner Climax داشتیم. با زومجی همراه باشید.

فروردین، اولین ماه سال جدید هم به سرعت به پایان رسید و به‌رسم هر ماه، در این مطلب سراغ بهترین بازی‌های اندروید و آیفون رایگان منتشر‌شده در این بازه خواهیم رفت. در ماه فروردین شاهد انتشار آثار با‌کیفیتی مانند Ground Up Construction و Nitro Nation Experiment بودیم. همچنین Calculator 2، نسخه‌ی دوم این بازی ریاضی جذاب هم در این ماه منتشر شده است و در مطلب نگاهی به آن هم داشته‌ایم. آثار دیگری در سبک‌های مختلفی از استراتژی گرفته تا رانر و ورزشی در فهرست بهترین‌های فروردین ماه هستند که در ادامه می‌توانید بیشتر با آن‌ها آشنا شوید. 

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

After Burner Climax

After Burner Climax

بازی موبایل After Burner Climax یک تجربه ی آرکید جذاب و درجه یک از تحت کنترل گرفتن جت‌های جنگی جذاب روی پلتفرم موبایل است که توسط شرکت نام‌آشنای سگا به‌طور رایگان برای گوشی های اندرویدی و سیستم‌عامل iOS عرضه شده است. این بازی یک اثر خوش ساخت به حساب می‌اید که بازیکنان را پشت فرمان سریع‌ترین و خطرناک‌ترین جت‌های جنگی قرار می‌دهد و آن‌ها را به دل نبرد‌های بزرگ می‌فرستد. بازی از سه حالت مختلف بازی به نام‌های Arcade، Score Attack و Climax Mode بهره می‌برد که هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود است و می‌تواند بازیکنان را تا مدت‌ها به خود مشغول سازد. بازی‌ هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت آفلاین قابل تجربه است و بازیکنان می‌توانند از جت‌های جذابی مانند F-14 تام کت یا بویینگ F/A-18E Super Hornet برای تجربه‌ بخش‌های مختلف بازی استفاده کنند. نبرد‌های بازی در ۲۰ مرحله مختلف و در محیط‌های بسیار متنوعی مانند جنگل‌ها یا آتشفشان‌ها رخ می‌دهد و بازیکنان می‌توانند از یک بازی خوش گرافیک و درجه یک لذت ببرند. از لحاظ عملکرد فنی و گرافیکی بازی در سطح خوبی قرار دارد و شرکت سگا برای ساخت این بازی زمان زیادی گذاشته تا یک تجربه‌ی کامل را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

دانلود بازی After Burner Climax

Calculator 2: The Game

Calculator 2: The Game

Calculator 2: The Game دنباله‌ی جدید بازی موفق Calculator است که چندی پیش برای گوشی‌های اندروید و آيفون‌ها عرضه شد و توانست در زمانی کوتاه به یک بازی موفق و به یاد ماندنی تبدیل شود. نسخه‌ی دوم بازی Calculator به همان سبک و سیاق و فرمول موفق بازی قبلی پایبند است اما این به‌معنی تکراری بودن این بازی نیست. در دنیای بازی Calculator 2، ویروسی به نام Clicky سراسر دنیا و تجهیزات تکنولوژی را آلوده کرده و فقط بازیکنان می‌توانند به کمک ماشین حساب SM-1K و دات (Dot) دستیار هوشمند آن، کلیکی را پیدا کنند و آن را از بین ببرند. بازی کماکان براساس معماها و مسائل چالش برانگیز ریاضی استوار است و بازیکنان باید با حل کردن آن‌ها، در مراحل بازی پیشروی کنند. همچنین دات، روزانه چالش‌های جدیدی را ارائه می‌کند تا علاقه مندان به علم ریاضی و حل مسئله را به چالش بکشد. بازی نسبت به نسخه‌ی اول ظاهری مدرن‌تر به خود گرفته و تجربه ی دلپذیرتری ارائه می‌کند.

دانلود بازی Calculator 2: The Game

Fisherman

Fisherman

Fisherman یکی از جدیدترین بازی‌های عرضه شده توسط شرکت خوش نام کچاپ است که در عرضه و انتشار بازی‌های ساده و آرکید برای پلتفرم موبایل سابقه بسیار خوبی دارد. اما این بازی برخلاف دیگر بازی‌های این استودیو که به واکنش‌های سریع و عکس‌ العمل‌های خاص نیاز داشتند، به صبر و حوصله و دقت بالای بازیکنان نیاز دارد. ماهی‌ گیری هیچوقت یک کار سریع و عجولانه نبوده است و بازیکنان با تجربه‌ی Fisherman به این موضوع واقف خواهند شد. بازی Fisherman بازیکنان را به تجربه‌ی ماهی گیری جذابی می‌برد که با فیزیک واقعی، برای گرفتن ماهی تلاش خواهند کرد. این بازی که به‌طور رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است، یک تجربه‌ی فانتزی و لذت بخش از ماهی گیری را برای بازیکنان در گوشی‌های هوشمندشان رقم می‌زند. بازی Fisherman مانند سایر بازی‌های کچاپ، از گرافیک و طراحی‌های فانتزی و رنگارنگی بهره می‌برد و بازیکنان در محیط‌های مختلف برای گرفتن ماهی‌‌های متنوعی که در آب‌های بازی زندگی‌ ‌ می‌کنند، تلاش خواهند کرد.

دانلود بازی Fisherman

Ground Up Construction

Ground Up Construction

Ground Up Construction یک بازی جذاب آرکید و پازل رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون است که بازیکنان را در نقش سازنده یک ساختمان قرار می‌دهد که باید به تمام بخش‌های مورد نیاز ساختن یک برج بلند، رسیدگی کنند. بازیکنان در این بازی باید به حل کردن معما‌های مختلف به ساختن بخش‌های مختلف بپردازند و بتوانند ساختمان خود را تکمیل کنند. در بازی Ground Up Construction، صد مرحله‌ی جذاب و چالش برانگیز وجود دارد که بازیکنان باید در هر مرحله‌ طبق نقشه‌ی داده شده به ساخت و ساز بپردازند. هر کدام از این ۱۰۰ مرحله به ترتیب پشت سر گذاشتن، بازیکنان را با بخش‌های مهم ساختن یک ساختمان آشنا می‌کنند که هدف اصلی سازندگان از ساخت و انتشار این بازی است. همچنین درجه سختی بازی به مرور زیاد و زیادتر می‌شود تا بازیکنان علاوه‌بر یادگیری، تجربه‌ی چالش برانگیزی نیز داشته باشند.

دانلود بازی Ground Up Construction

Arena of Evolution: Red Tides

Arena of Evolution: Red Tides

یکی دیگر از بازی‌های خوب رایگانی که در اولین ماه از سال ۹۸ برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شد، بازی Arena of Evolution: Red Tides است که یک بازی استراتژی و کارتی جذاب و خوش ساخت است. امروزه بازار بازی‌های RTS (Real Time Strategy) بسیار داغ است و بازی‌های زیادی در این سبک در فروشگاه‌های بازی و نرم‌افزار دیده می‌شود اما Arena of Evolution: Red Tides با محتوی غنی خود هم از نظر تنوع و هم از نظر عمق یک بازی خوب به حساب می‌آید. حضور بیش از ۶۰ قهرمان و کارت که تمامی آن‌ها قابلیت ارتقا پیدا کردن در بخش‌های مختلف را دارند و همچنین مأموریت‌ها و نبرد‌های جذاب در محیط مختلف از دیگر عوامل موفقیت بازی Arena of Evolution: Red Tides محسوب می‌شوند. این بازی رایگان در زمینه تجربه بصری نیز۷ سطح بالایی از خود بروز می‌دهد و بازیکنان در تجربه‌ی بازی با یک اثر روان و زیبا هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ هنری مواجه هستند.

دانلود بازی Arena of Evolution: Red Tides

afk arena

AFK Arena

AFK Arena یک بازی نقش آفرینی رایگان است که در اولین ماه سال ۹۸ به‌طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون عرضه شد. این بازی رایگان که توسط Lilith Games منتشر شده، یک اثر ماجراجویی و نقش آفرینی است که می‌توان به لقب یک بازی GACHA خوب را داد. برخلاف دیگر بازی‌هایی که از این سیستم استفاده می‌کنند و معمولا به بازی‌های Pay-To-Win تبدیل می‌شوند، AFK Arena توانسته به خوبی از این مشکلات دوری کند. مانند اکثر بازی‌های خود، AFK Arena نیز بیشتر به جمع آوری کارت‌های مختلف از قهرمانان بازی، ساختن تیمی قدرتمند و به نبرد فرستادن این تیم خلاصه می‌شود اما نکته‌ای که این بازی را در فهرست بهترین بازی‌های ماه قرار داده است؛ تنوع قهرمانان، جذابیت داستان و دنیای بازی به نام Esperia است. بازی در زمینه طراحی و گرافیکی نیز یک اثر زیبا و چشم نواز به شمار میٰ‌رود و بازیکنان از تجربه‌ی روزانه بازی لذت خواهند برد. همچنین طراحی قهرمانان بازی بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد است و در کمتر بازی هم سبک خود، مشابه آن دیده شده است. به‌طور کلی AFK Arena یک بازی رایگان با حجمی حدود ۲۳۰ مگابایت است که برخلاف بازی‌های مشابه خود، نیازی برای پرداخت پول واقعی برای پیشرفت در آن حس نمی شود.

دانلود بازی AFK Arena

Nitro Nation Experiment

Nitro Nation Experiment

Nitro Nation Experiment یکی از بازی‌های جذاب فهرست بهترین بازی‌های فروردین ۹۸ است که با وجود اینکه هنوز در حالت بتا است، یک تجربه‌ی جذاب و بی نقص از مسابقات درگ (Drag) برای علاقه مندان به اتومبیل رانی به ارمغان آورده است. بازی Nitro Nation Experiment ساخته‌ی استودیوی Creative Mobile یک بازی شبیه‌ساز مسابقات اتومبیل رانی، انجام حرکت‌های نمایشی مانند Drift برای گوشی‌های اندرویدی است. بازیکنان در این بازی می‌توانند با در اختیار گرفتن فرمان بیش از ۱۰۰ مدل از ماشین‌‌های روز دنیا مانند آئودی، بنز، مک لارن و بی‌ام‌و به مسابقه دادن بپردازند. بازی Nitro Nation Experiment در بخش گیم‌پلی یک تجربه‌ی هیجان انگیز و دقیق از مسابقات درگ و دریفت به بازیکنان ارائه می‌دهد که بسیار لذت بخش است. اما به جز مسابقات هیجان انگیز، بازیکنان می‌توانند در بخش گاراژ به ارتقا و شخصی سازی اتومبیل‌های خود بپردازند که برای علاقه مندان اتومبیل رانی، این بخش از اهمیت بالای برخوردار است. بازی Nitro Nation Experiment از گرافیک بسیار خوبی بهره برده است و در بخش شبیه‌ ساز اتومبیل‌های مختلف، باتوجه‌به داشتن لایسنس رسمی توانسته به خوبی مدل‌های مختلف از اتومبیل‌ها را در بازی با جزئیات بالا شبیه‌سازی کند.

دانلود بازی Nitro Nation Experiment

OCO

OCO

 OCO یک بازی جذاب و چالش برانگیز در سبک پلتفرمر و پازل است که با کنترل‌های آسان خود، بازیکنان را به یک ماجراجویی صوتی و بصری جذاب می‌برد. بازی OCO ساخته ی استودیوی SPECTRUM48 است که به‌طور رایگان در ماه گذشته برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها عرضه شده است. این بازی معمایی و پلتفرمر بیش از ۱۳۵ مرحله جذاب در دنیاهای مختلف بازی برای بازیکنان تدارک دیده که بازیکنان برای پشت سر گذاشتن هرکدام از آن‌ها به دقت و تمرکز بالایی نیاز دارند. بازی از طراحی‌های مینیمال و جذابی استفاده کرده که به بازی ظاهری مدرن و فانتزی داده است. همچنین در بازی OCO قابلیت جذاب طراحی مراحل گنجانده شده است که بازیکنان می‌توانند در آن به تجربه ی مراحل طراحی شده توسط سایر بازیکنان بپردازند و خود را به چالش بکشند. بازی OCO یک تجربه‌ی دقیق از پلتفرمینگ در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که با کنترل‌های ساده باید به طی کردن مراحل بازی بپردازند. همچنین در بازی چالش‌های روزانه حضور دارند که بازیکنان را برای تجربه بازی ترغیب می‌کنند.

دانلود بازی OCO

Videokid

The VideoKid

The VideoKid یک بازی جذاب رایگان است که پس از عرضه موفقیت آمیز روی کنسول‌ها و پی سی، اکنون راه خود را به اندروید و آیفون باز کرده تا بازیکنان بیشتری را به چالش VideoKid فرا بخواند. این بازی رایگان، یک تجربه‌ی نوستالژيک با حضور شخصیت‌های معروف دهه‌ی ۸۰ میلادی است و یکی از بهترین بازی‌هایی است که از اثر ۸ بیتی موفق آن دهه، یعنی PaperBoy الهام گرفته است. The VideoKid یک بازی آرکید رانر است که کاملا حال و هوایی نوستالژيک دارد و این موضوع در تمامی بخش‌های بازی مانند طراحی‌ها، گرافیک و موسیقی‌های متن بازی به خوبی حس می‌شود. هدف بازیکنان در بازی The VideoKid کنترل و هدایت یک اسکیت سوار سریع، برایرساندن ویدیو‌های VHS به صاحبانشان است. همچنین در این بازی، بازیکنان می‌توانند برای کسب امتیاز بیشتر در جهت مخالف خیابان حرکت کنند یا به انجام حرکات نمایشی با اسکیت برد خود بپردازند. بازیکنان می‌توانند در The VideoKidبا جمع آوری سکه‌ها، به آزاد سازی شخصیت‌‌ها و اسکیت‌های متنوعی بپردازند که به بازی هیجان و تازگی خاصی می‌بخشد.

دانلود بازی The VideoKid

POOL ROYALE

Pool Royale

بازی Pool Royale یک بازی آرکید جذاب از ورزش جذاب بیلیارد است که روی بخش حرکت‌های نمایشی و ضربه‌های خارق‌العاده و خاص آن تمرکز است. در این بازی رایگان که برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده، بازیکنان باید با انجام حرکت‌های جدید و به ثمر رساندن ضربات زیبا، در هر محله باری خود نامی دست و پا کنند و با بهترین بازیکن آن محله باری تبدیل شدن به بهترین بازیکن شهر رقابت کنند. بازی Pool Royale از لحاظ گیم‌پلی تجربه‌ی بسیار هیجان انگیز و جذابی است که به خوبی تجربه‌ی متفاوتی از ورزش بیلیارد را برای بازیکنان رقم خواهد زد. بیشتر بازی‌های منتشر شده برای پلتفرم موبایل با محوریت ورزش بیلیارد روی مسابقات رسمی و حساس آن تمرکز داشته‌اند اما Pool Royale رویکردی متفاوت‌تر و جذاب‌تر برای خود در نظر گرفته است. از لحاظ تنوع حرکت‌ها و مناطق مختلف بازی، Pool Royale خوب عمل می‌کند و بازیکنان را به مرور با حرکت‌های جذاب‌تر و زیباتر بیلیارد آشنا می‌کند. در بخش گرافیکی نیز بازی در سطح خوبی قرار دارد و باتوجه‌به مستقل بودن سازنده بازی، عملکرد بازی در بخش فنی قابل قبول است.

دانلود بازی Pool Royale

بازی QubeTown

QubeTown

 QubeTown یکی از بامزه‌ترین و سرگرم کننده‌ترین بازی‌هایی است که در ماه فروردین برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شد. این بازی که یک شبیه‌ساز آنلاین کشاورزی و مدیریتی است، ماه گذشته به‌طور رایگان و با حجمی حدود ۴۵۰ مگابایت برای پلتفرم موبایل عرضه شد تا بازیکنان زیادی را در همین مدت کوتاه برای خود دست و پا کند. بازیکنان در این بازی کنترل و مدیریت یک منطقه و محله را بر عهده می‌گیرند که پر از موجودات و حیوانات مکعبی است و باید به مرور و با پیشرفت در این بازی، به بخش‌های مختلف شهر رسیدگی کنند و آن را گسترش دهند. بازی QubeTown از نظر محتوایی بسیار خوب عمل می‌کند و بازیکنان برای گذراندن وقت و گسترش شهر خود در بازی، گزینه‌های زیادی را پیش روی خود می‌بینند. همچنین در بازی شاهد حضور مینی گیم‌های متنوع و جذابی هستیم که به مرور و با آپدیت‌‌های جدید به بازی اضافه می‌شوند و گشت‌و‌گذار در QubeTown را جذاب‌تر از قبل می‌کنند. همچنین در بخش گرافیکی و بصری بازی، یک تجربه‌ی سرگرم کننده و رنگارنگ انتظار بازیکنان را می‌کشد و تنوع آیتم‌ها از لحاظ ظاهری نیز در سطح خوبی قرار دارد.

دانلود بازی QubeTown

RUGBY

Rugby League 19

  Rugby League 19 آخرین و جدیدترین نسخه‌ی سری بازی‌های ورزش جذاب راگبی برای اندروید و آیفون است که توسط استودیوی Distinctive Games به‌طور رایگان عرضه شده است. سری بازی  Rugby League یکی از بهترین شبیه سازهای این ورزش جذاب روی پلتفرم موبایل است که به‌طور سالیانه نسخه‌های جدید و آپدیت شده‌ی آن عرضه می‌شود. به جز حالت اصلی Play Now که بازیکنان تجربه‌ی یک بازی راگبی جذاب را با انتخاب از میان بیش از ۱۵۰ تیم رسمی راگبی از سراسر  جهان خواهند داشت، در بازی حالت‌های مختلف دیگری هم گنجانده شده است تا بتواند علاقه مندان به این ورزش را به خوبی سرگرم کند. حالت New Challenges بازیکنان را در شرایط حساس یک بازی مهم قرا می‌دهد و آن‌ها را برای رسیدن به پیروزی به چالش می‌کشد. حالت آنلاین هم برای Rugby League 19 در نظر گرفته شده است که بازیکنان می‌توانند به‌صورت آنلاین با دیگر بازیکنان از سراسر جهان به رقابت بپردازند. بازی از نظر کنترل‌ها برای پلتفرم موبایل در سطح خوبی رسیده و بازیکنان می‌توانند به خوبی با کنترل‌های لمسی، یک مسابقه راگبی را تجربه کنند. در بخش گرافیک نیز بازیRugby League 19 نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و طبق گفته‌ی سازندگان شاهد حضور انیمیشن‌ها و پیشرفت گرافیکی خوبی خواهیم بود. این بازی برای سیستم‌عامل iOS حدود ۶۶۰ مگابایت حجم دارد که نشانگر بهینه‌سازی خوبی آن برای گوشی‌های هوشمند است.

دانلود بازی Rugby League 19

Cover art Ailment

Ailment

Ailment یک بازی مستقل رایگان است که هنوز به‌طور کامل عرضه نشده و برای سیستم‌عامل iOS هنور در فاز بتا و تست قرار دارد. اما این موضوع باعث نشده تا از پتانسیل بالای این بازی اکشن جذاب پیکسلی چشم پوشی شود. Ailment یک بازی رایگان اکشن و ماجراجویی است که اتفاقات جذاب آن در یک سفینه فضایی در کهکشانی بسیار بسیار دور رخ می‌دهد. اتفاقات بازی از آنجایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی بازی پس از مدتی به هوش می‌آید و از اتفاقات اخیر چیزی به خاطر نمی‌آورد. بازیکنان باید با کنترل این شخصیت و گشت‌و‌گذار در سفینه فضایی به اتفاقات رخ داده پی‌ ببرند. به‌طور کلی Ailment به‌عنوان یک اثر مستقل هم در بخش داستانی و هم در بخش گیم‌پلی بسیار بسیار خوب عمل می‌کند و طراحی‌های پیکسلی آن برای بازیکنان بسیار جذاب و چشم نواز خواهد بود. باتوجه‌به اینکه بازی Ailment هنوز به‌طور کامل منتشر نشده، در هر آپدیت از بازی شاهد اضافه شدن بخش‌های مهمی مانند Tutorial و NPCهای جدید به بازی هستیم که نشانگر پشتیبانی خوب سازنده از اثر مستقل خود است.

دانلود بازی Ailment

The Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth

The Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth

Journeys in Middle-earth یک نسخه‌ی دیجیتالی و برنامه‌ همراه (Companion App) از برد گیم  جذابی به همین نام است که توسط Fantasy Flight Games به‌طور رایگان برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. این بازی رومیزی که یک تجربه ی جذاب و هیجان انگیز در دنیای جی. آر.‌ آر. تاکین به حساب می‌آید و برای بازی بین ۱ تا ۵ نفر مناسب است. بازیکنان می‌توانند در این بازی با جمع آوری کارت‌ها مختلف و کسب قدرت، به جنگ شخصیت‌های شرور این دنیا بروند یا به‌دنبال گنج‌های گمشده بگردند. این برنامه به بازیکنان در نگه داشتن اطلاعات و آمار از بخش‌های مختلف مانند آیتم‌های جمع آوری شده کمک زیادی می‌کند و بازیکنان می‌توانند به کمک این برنامه در بازی پیشرفت بیشتری داشته باشند. همچنین این برنامه امکاناتی مانند ذخیره کردن و امکان ادامه‌ی بازی در زمانی دیگر را برای بازیکنان فراهم می‌کند که قابلیت بسیار کاربردی برای یک بازی رومیزی به حساب می‌آید.

دانلود بازی The Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth

Metal Slug Infinity: Idle Game

Metal Slug Infinity: Idle Game

 Metal Slug Infinity که در ماه گذشته برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به‌طور رایگان عرضه شد، برای بازیکنان قدیمی‌تر یادآور دوران بازی‌های جذاب اکشن دوران قدیم است. این بازی که می‌توان گفت به معرفی و توضیح نیازی ندارد، یک تجربه‌ی دوبعدی اکشن و ماجراجویی است که بازیکنان نقش سرباز‌هایی را در آن دارند که باید با مومیایی‌ها، موجودات فضایی و انواع و اقسام دشمنان مبارزه کنند. Metal Slug Infinity با فضای سرگرم کننده و متفاوت خود نسبت با سایر بازی‌های جدی و خشک آن زمان، توانسته به یک اثر پرطرفدار در بین بازیکنان تبدیل شود که گیمر‌های ایرانی بیشتر آن را به نام "سرباز کوچولو" می‌شناسند. در این نسخه‌ی به روز شده از بازی، تمامی کاراکتر‌ها مانند فیو، تارما و مارکو و محیط‌های خاطره انگیزی مانند بازار عربی یا ریل قطار و مراحل بازی اصلی با دقت بالا و جزئیات بیشتری بازسازی شده‌اند تا هم بازیکنان قدیمی و هم بازیکنان جدید بتوانند از بازی لذت ببرند. بازی Metal Slug Infinity به‌طور کلی از لحاظ گیم‌پلی و گرافیکی پیشرفت‌های خوبی داشته است و این تغییرات آن قدر مثبت هستند که بازیکنان را به تجربه ی چند باره‌ی آن مجاب کند.

دانلود بازی Metal Slug Infinity: Idle Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده