// یکشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

عکس جدید Command & Conquer Remastered یکی از ساختمان‌های آن را نشان می‌دهد

به تازگی کمپانی الکترونیک آرتز تصویری منتشر کرده که جلوه‌های بصری بازی Command & Conquer Remastered را نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز تصویری از گرافیک بازی Command & Conquer Remastered منتشر کرده که افزایش جلوه‌های بصری این بازی محبوب را نشان می‌دهد. این تصویر که توسط یکی از سازندگان بازی در وب‌سایت ردیت قرار داده شده، عکس یکی از ساختمان‌های این بازی را نشان می‌دهد که در نسخه‌ی ریمستر بازی Command & Conquer بسیار بهتر از قبل دیده می‌شود. طبق گفته‌ی وی، تلاش تیم توسعه‌ی این بازی بر آن است که ظاهر این بناها تا جای ممکن شبیه به نمونه‌های واقعی در بازی باشد. چون همانطور که تصویر را در میانه‌ی مطلب می‌بینید، این یک تصویر سینماتیک از این بنا است و قاعدتا تصویر داخل بازی ممکن است کمی با جزییات کمتری دیده شود. بخش‌هایی از صحبت‌های جیم واسلا، یکی از اعضای توسعه‌ی این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

این ارزشش را دارد اگر که مقداری تفاوت بین تصاویر و جزییات یک بنا در نسخه‌ی سینمایی، رابط کاربری و هنری بازی وجود داشته باشد.

command and conquer remastered

بر اساس گفته‌های کمپانی Electronic Arts که مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده دارد، Command & Conquer Remastered در حال نزدیک شدن به پایان فاز پیش‌تولید بوده و تیم توسعه‌ در حال حاضر مشغول کار کردن روی بخش محبوب چندنفره‌ی آن هستند. صحبت‌های الکترونیک آرتز در مورد روند توسعه‌ی بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

در طول ماه مارس بود که ما توانستیم اولین ماموریت قابل بازی از کمپین این بازی را با نام GDI Mission 1 آماده کنیم که شامل نمونه‌هایی از جلوه‌های بصری بهبود یافته بود که با رزولوشن 4K نمایش داده می‌شد. این جلوه‌های ویژه به همراه یک‌سری تصاویر گرافیکی دیگر به تیم توسعه این کمک را می‌کرد تا بتواند بیش از پیش و بهتر به هدف از پیش تعیین شده، یعنی بهبود گرافیک این بازی محبوب دست پیدا کند.

در راستای اخبار مرتبط با سری Command & Conquer، باید بدانید که بازی Command & Conquer: Tiberian Dawn و بازی Command & Conquer: Red Alert در حال حاضر در حال توسعه توسط استودیو Petroglyph Games و استودیو Lemon Sky Studios هستند که البته هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن‌ها اعلام نشده است.

نظر شما در رابطه با نسخه‌ی ریمستر بازی Command & Conquer چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده