نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

مذاکره کلینت ایستوود برای کارگردانی دوباره فیلم The Ballad of Richard Jewell

کلینت ایستوود بار دیگر مذاکرات خود با فاکس قرن بیستم و والت دیزنی را برای قبول وظیفه کارگردانی فیلم The Ballad of Richard Jewell آغاز کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که پروژه بعدی کلینت ایستوود، کارگردان برنده ۴ جایزه اسکار، مشخص شده باشد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، این کارگردان ۸۸ ساله در حال انجام مذاکره با کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی برای کارگردانی فیلم The Ballad Of Richard Jewell (تصنیف ریچارد جول) است که پیش از این در سال ۲۰۱۵ نیز وظیفه کارگردانی این فیلم را پذیرفته بود که به علت تداخل با دیگر فیلم‌های او، از کارگردانی آن انصراف داد، اما اکنون به نظر می‌رسد که او اینبار قرار است روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند. فیلم The Ballad Of Richard Jewell قرار است براساس مقاله‌‌ای از ماری برنر با نام American Nightmare: The Ballad of Richard Jewell که در سال ۱۹۹۷ توسط مجله ونیتی فیر چاپ شد، تولید و منتشر شود. 

Clint-Eastwood

فیلم The Ballad Of Richard Jewell براساس یک داستان واقعی ساخته خواهد شد که به ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال ۱۹۹۶ برگزار شد، خواهد پرداخت. او در جریان برگزاری المپیک تابستانی سال ۱۹۹۶ آتلانتا به عنوان بخشی از نگهبانان گارد امنیتی فعالیت می‌کرد که متوجه وجود یک جسم مشکوک در محل کار خود می‌شود که این موضوع را به مسئولان خود گزارش می‌دهد. این جسم مشکوک یک بمب بوده که پیش از خنثی سازی، منفجر و باعث مرگ یک نفر و مجروح شدن بیش از صد نفر می‌شود. ریچارد جول در ابتدا به‌عنوان یک قهرمان معرفی شد، اما چند روز بعد FBI به او مشکوک شد و او را به‌عنوان مظنون اصلی این بمب‌گذاری دستگیر کرد. با این حال، او در ادامه بی‌گناه شناخته شد که این موضوع باعث جنجال زیادی در آن زمان شده بود.

فیلم The Ballad of Richard Jewell سال‌ها در نوبت ساخت بوده و حتی قرار بود جونا هیل نقش ریچارد جول را در این فیلم بازی کند. پس از همکاری هیل با لئوناردو دی کاپریو در فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت)، قرار شد که دی‌کاپریو نقش وکیل جول را در این فیلم بازی کند، اما در حال حاضر این دو بازیگر تنها قرار است به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور داشته باشند. ددلاین در ادامه اضافه کرد که ایستوود روند انتخاب بازیگران و فیلمبرداری فیلم The Ballad of Richard Jewell را در تابستان امسال آغاز خواهد کرد، اما هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده