// سه شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴

احتمال رونمایی نسخه جدید No More Heroes در نمایشگاه E3 2019

گوئیچی سودا ملقب به Suda 51 اعلام کرد که احتمال دارد که در جریان نمایشگاه E3 2019 اطلاعاتی از نسخه جدید No More Heroes با طرفداران در میان بگذارد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی گویا قرار است شاهد اطلاعات بیشتری از بازی No More Heroes در جریان نمایشگاه E3 2019 باشیم. گوئیچی سودا، معروف به Suda 51، در مصاحبه‌ای گفت که اطلاعات بیشتری از سری Travis Touchdown در محبوب‌ترین نمایشگاه بازی‌های ویدیویی یعنی E3 منتشر می‌شود.

صحنه‌های پایانی نسخه اسپین‌آف این مجموعه یعنی Travis Strikes Again، از ساخت نسخه جدیدی از No More Heroes خبر می‌دهد. پس از اینکه از سودا در مورد جزئيات صحنه پایانی این بازی سوال شد، وی خندید و گفت:

راستش را بخواهید من هم در این مورد تعجب کردم. البته شاید Travis می‌خواهد با ما سروکله بزند. امیدوارم حین برگزاری نمایشگاه E3 بتوانم یک چیز جالب به مخاطبان نشان بدهم.

No More Heroes کار خود را با نسخه‌ای که در سال ۲۰۰۷ برای نینتندو Wii منتشر شد، شروع کرد. در ادامه شاهد انتشار بازی No More Heroes 2: Desperate Struggle بودیم که از قضا برای دارندگان کنسول Wii در دسترس قرار گرفت. نسخه فرعی از این مجموعه که در فوق نیز به آن اشاره شده، Travis Strikes Again نیز در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ توسعه پیدا کرد. تمامی آثار یاد شده به دست ناشر آن یعنی یوبی سافت (Ubisoft) در آمریکای شمالی عرضه شد. گفتنی است که حین «کنفرانس بازی‌ساز‌ها» در ماه مارس، سودا توییتی بدون متن با نشان یوبی‌سافت منتشر کرد که طرفداران را در حدس و گمان فرو برد. در ادامه می‌توانید پست وی را مشاهده کنید.

suda 51

گوئیچی سودا در حال حاضر موسس و مدیر استودیو گرسهاپر منیوفکچر (Grasshopper Manufacture) است که درواقع سازنده سری محبوب No More Heroes است.

نظر شما کاربران در مورد ساخت نسخه‌ جدیدی از «نو مور هیروز» چیست؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده