نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

ویژگی های خودرو هیوندای آی ۱۰

خودروی هیوندای آی ۱۰ یک خودرو کوچک با قابلیت‌های زیاد است که برای خانواده‌های کم جمعیت انتخاب بسیار مناسبی به حساب می‌آید.

خودروی هیوندا آی ۱۰ از محصولات جدید کرمان موتور و در طبقه خودروهای هاچ‌بکِ جمع و جور قرار گرفته است. این خودرو از سال ۲۰۱۷ تابه‌حال در حال عرضه به بازار است و در کشورهایی مانند ترکیه، هند، الجزایر و... مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

خودرو هیوندا آی ۱۰ طراحی بروز و ایده آلی دارد؛ به طوری که در قسمت جلوی خودرو یک تهویه ورودی هوای کوچک طرح لبخند نصب شده است و دو چراغ مخصوص دید در روز کوچک دایره ای شکل روی آن قرار گرفته است. دو چراغ اصلی اتومبیل که بالای تهویه هوا نصب شده‌اند باعث زیبایی بیشتر این خودرو شده است. شاید این خودرو، از بیرون خودروی کوچکی به نظر آید اما داخل این خودرو بسیار جادار است و سرنشینان و راننده در داخل این خودرو احساس راحتی می‌کنند.

طراحی داشبورد هیوندا آی ۱۰ ساده است و اجزا داخل ماشین بسیار مرتب و منظم قرار دارند. داشبورد از دو رنگ مختلف طراحی شده است که باعث اسپرت شدن آن شده است. فرمان خودرو هیوندا آی ۱۰ بسیار نرم و برقی است و چون خودرو هیوندا آی ۱۰ کوچک است می‌توان تسلط کامل روی این خودرو داشت. در قسمت داخلی عقب خودرو فضای کافی برای پای سرنشینان وجود دارد. با هدایت کردن صندلی ها به سمت جلو می‌توان به صندوق عقب خودرو دسترسی کامل داشت. اما از دیگر آپشن‌های این خودرو می‌توان به آینه‌های برقی، هر ۴ بالابر شیشه که برقی است، بلوتوث، سنسور دنده عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان اشاره کرد که این موارد جزو قابلیت‌های نسبتاً خوب خودرو هستند.

گیربکس خودرو هیوندا آی 10، ۴ سرعته است و با توجه به ابعاد خودرو که همان طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب: ۳۶۶۵ میلی متر، ۱۶۶۰ میلی متر و ۱۵۰۰ میلی متر است، قدرت موتور خودرو مناسب است. خودرو هیوندا آی 10، به دلیل دارای وزن کم (وزن ۱۰۴۶ کیلوگرم) سبک و دارای ترمز های بسیار قوی و مناسب است که باعث می‌شود سرنشینان در داخل خودرو احساس امنیت بیشتری داشته باشند. موتور این خودرو ۱.۲ لیتری و وزن آن ۸۲ کیلوگرم است و می‌تواند ۸۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند. حداکثر گشتاور این خودرو ۱۲۱ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. در موتور خودرو هیوندا آی 10 به جای تسمه تایم، از زنجیر استفاده شده است و چون میل لنگ و پیستون در یک راستا نیستند باعث می‌شود مصرف سوخت آن بسیار کم شود و برای مصارف روزانه خودرو بسیار مناسبی محسوب می‌شود. شتاب اولیه این خودرو از صفرتا صد در ۱۳.۸ ثانیه است.

خودرو هیوندا آی 10 برای خانواده کم جمعیت و افرادی که می‌خواهند یک خودروی راحت شهری برای کارهای روزانه داشته باشند، مناسب است. با توجه به این که سایت دیوار هم‌اکنون بزرگ ترین بستر درج آگهی رایگان به شمار می‌رود، برای خرید خودرو هیوندا آی 10 و فروش این خودرو به آگهی های بخش خرید و فروش خودرو مراجعه کنید. 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده