نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نسخه بتای بازی Halo: The Master Chief Collection احتمالا به‌ زودی برای پی سی منتشر می شود

باتوجه‌به پست توییتری مدیر روابط‌ عمومی تیم سازنده‌ی بازی Halo: The Master Chief Collection، احتمالا فاز بتای بازی در ماه جاری میلادی برگزار خواهند شد.

بدون شک تایید شدن بازی Halo: The Master Chief Collection برای پی سی، لحظه‌ای مهم و به‌خصوص برای کاربران پی سی بود چرا که حالا و پس از سال‌ها انتظار، بالاخره فرصت تجربه‌ی این مجموعه‌ی شاهکار و نفیس را روی کامپیوترهای خود به‌دست آورده‌اند و تنها مانع سر راه، انتظار برای عرضه‌ی بازی است و مشخص نبودن تاریخ انتشار اثر، کار را برایشان سخت‌تر هم کرده است. حال در جریان آخرین اخبار بازی و باتوجه‌به توییتی که براین جارارد، مدیر روابط عمومی تیم 343 اینداستریز منتشر کرده، احتمالا نسخه بتای بازی (که بازی Halo: Reach نیز شاملش می‌شود) در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) منتشر می‌شود.

با وجود اینکه توییت جارارد در روز «دروغ آوریل» منتشر شده و برخی گمان می‌کردند که این پست صرفا برای شوخی منتشر شده است اما، صحت آن توسط جارارد تایید و مشخص شد که برنامه‌ی سازندگان بازی برای آغاز فاز آزمایشی آن از همین ماه آوریل آغاز خواهد می‌شود. گفتنی است که در این ماه، بازی «هیلو: ریچ» در قالب واحدهایی با نام «Flight» در دسترس گروهی به‌خصوص و محدود از بازیکنان قرار خواهد گرفت. این گروه ویژه از بازیکنان، از میان کاربران اپلیکیشن Halo Insider انتخاب می‌شوند و با ثبت‌ نام در این برنامه، می‌توانید فرصت خود را برای تجربه‌ی زودهنگام بازی، امتحان کنید. گفتنی است که پس از Halo: Reach، بازی‌های Halo 2، Halo 3 و Halo 4 وارد این مرحله خواهند شد و احتمالا پس از گزارش باگ‌ها و پیدا شدن ایرادات بازی، انتشار اثر یک قدم به نهایی شدنش نزدیک‌تر خواهد شد.

جارارد هنوز مشخص نکرده که نسخه‌ی «فلایت» بازی Halo: Reach ابتدا در دسترس بازیکنان پی سی قرار خواهد گرفت یا ایکس‌باکس وان؛ چرا که این نسخه از سری هیلو نیز قرار است همراه‌ با انتشار کالکشن مسترچیف برای پی سی، راهی ایکس‌باکس وان شود. این هم باید گفت که نسخه‌های فلایت کاملا رایگان هستند.

بازی Halo: The Master Chief Collection در تاریخی نامشخص برای پی سی منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده