// سه شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Wonder Park Magic Rides؛ شهربازی هیجان انگیز

بازی موبایل Wonder Park Magic Rides یک بازی استراتژی و شهرسازی است که بازیکنان هدایت رئیس یک شهربازی را به‌دست می‌گیرند.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی استراتژی با المان‌های شهرسازی رفته‌ایم. البته تیم سازنده دراینجا از المان‌های منحصربه‌فردی استفاده کرده است تا شاهد یک بازی متفاوت باشیم. بازی اندروید و آیفون Wonder Park Magic Rides یک بازی شهرسازی است که اصلی‌ترین تفاوت‌اش با سایر بازی‌های مشابه، ظاهر بازی است. معمولا در بازی‌های این سبک شاهد ظاهر جنگی یا ساخت دهکده هستیم، اما بازی آيفون و اندروید Wonder Park Magic Rides، اثری است که بازیکنان در آن باید شهربازی بسازند. درواقع مخاطب‌های نوجوان و کوچک‌سال، هدف اصلی سازنده بازی هستند. بازی موبایل Wonder Park Magic Rides فاقد داستان خاصی است. بااین‌حال بازیکنان هدایت رئیس یک شهربازی را برعهده می‌گیرند که باید با ساخت مکان‌های تفریحی و ارتقای مناسب‌شان، بازدیدکنندگان متعددی را جذب کنند.

Wonder Park Magic Rides

دراوایل بازی، روند پیشرفت کمی کند و خسته کننده است، اما به‌مرور زمان این مشکل رفع می‌شود و با یک بازی جذاب طرف خواهیم بود

با ورود به‌بازی Wonder Park Magic Rides، با بخش تمرینی روبه‌رو می‌شوید؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن به شما یاد داده می‌شود. البته بخش تمرینی Wonder Park Magic Rides آنطور که باید و شاید شما را با شرایط بازی آشنا نمی‌کند. با‌این‌حال در جریان بازی Wonder Park Magic Rides بخش‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که هر بخش، توسط کاراکترهای مختلفی هدایت می‌شود. برای مثال بخش سیرک شهربازی شما توسط یک میمون مدیریت می‌شود. تیم سازنده سعی کرده است با استفاده از این کاراکترها، جهان بازی را کودکانه و لذت‌بخش جلوه دهد. حال نحوه‌ی آزادسازی این بخش‌ها به چه شکل است؟ بازیکنان در ابتدا ساختمان‌ها و پایگاه‌های اصلی بازی را باید بسازند تا بتوانند ازطریق آن‌ها XP کسب کنند. رفته رفته با افزایش Xp می‌توانید سطح خود را افزایش دهید و بخش‌های جدیدی در دسترستان قرار داده می‌شود. معمولا ساختار بازی‌های استراتژی/شهرسازی به‌شکلی است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از سیستم راهنمای هوشمند بازی، مراحل را پشت سر بگذارند، اما Wonder Park Magic Rides فاقد این چنین بخشی است و حتما باید سطح خود را ارتقا دهید تا سایر بخش‌ها در دسترس قرار بگیرند.

Wonder Park Magic Rides

یکی از مواردی که بازی اندروید Wonder Park Magic Rides در آن موفق عمل کرده است، انیمیشن‌های بازی است. شما مدیر یک شهرسازی هستید، ازاین‌رو باید مواردی مثل چرخ‌وفلک، قطار و موارد این‌چنینی را بسازید. حال انیمیشن وسایل شهربازی شما به‌نحوی است که حس‌وحال یک شهربازی به‌مخاطب القا می‌شود. همچنین هرقدر که بتوانید موارد سرگرم کننده بیشتری را خلق کنید، بازدیدکنندگان بیشتری به‌شهر بازی‌تان جذب می‌شوند. در نتیجه سطح شما سریع‌تر افزایش پیدا می‌کند، زیرا با پولی که خرج می‌کنید، روند دریافت XP شما افزایش پیدا می‌کند. به‌عبارتی دراوایل بازی، روند پیشرفت کمی کند و خسته کننده است، اما به‌مرور زمان این مشکل رفع می‌شود و با یک بازی جذاب طرف خواهیم بود. اگر به‌دنبال یک بازی شهرسازی با المان‌های استراتژی متفاوت برای مخاطبان کم سن‌وسال هستید، بازی آیفون و اندروید Wonder Park Magic Rides بهترین گزینه برای شما است.

دانلود بازی Wonder Park Magic Rides


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده