// سه شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نقشه‌ آلکاتراز به حالت بتل رویال بازی COD: Black Ops 4 اضافه شد

استودیو تری آرک با انتشار یک تریلر، نقشه آلکاتراز را برای حالت بلک اوت بازی Call of Duty: Black Ops 4 معرفی کرد و در دسترس کاربران قرار داد.

معمولا سازنده‌های بازی های بتل رویال، پس از گذشت مدتی، سعی می‌کنند با معرفی و عرضه نقشه‌های جدید، حال‌وهوای تازه‌ای به‌بازی خود ببخشند. برای مثال اپیک گیمز محیط‌های جدیدی با شرایط آب و هوایی مختلف را به‌ Fortnite اضافه کرده است یا پابجی کورپ، نقشه‌های جدیدی با حال‌وهوای متفاوت نظیر محیط‌های برفی و کویری را در دسترس کاربران بازی PUBG قرار داده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، با انتشار یک تریلر زیبا، نقشه آلکاتراز را برای حالت بلک اوت معرفی کرد. در نقشه آلکاتراز شاهد نبردهای داخل زندان هستیم. ازطرفی وجود برج‌های مراقبتی موقعیت مناسبی را برای تک‌تیراندازان فراهم کرده است. البته باید مراقب سایر بازیکنان هم باشید، زیرا این مناطق همیشه زیر نظر سایر بازیکنان قرار دارند.

وجود سلول‌های زندان و راه‌روهای مختلف هم سبب شده است تا نبردهای نزدیکی را در دل زندان آلکاتراز شاهد باشیم. همانند نقشه اصلی، بخشی از زندان مخصوص به‌ زامبی‌ها است. یکی از ویژگی‌های خاص حالت بتل رویال بازی COD: Black Ops 4، وجود زامبی‌ها در بخشی از نقشه‌ی بازی هستند که با کشتن‌شان می‌توانید آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنید. حال در زندان آلکاتراز هم شاهد حضور زامبی‌ها هستیم که بازیکنان با پیاده‌سازی استراتزی‌های مختلفی می‌توانند آن‌ها را از بین ببرند.

درانتها اعلام شده است که نقشه آلکاتراز، هم‌اکنون در دسترس کاربران پلی‌ استیشن 4 قرار گرفته است. متاسفانه اعلام نشده است که در چه تاریخی برای سایر پلتفرم‌ها هم عرضه می‌شود. درادامه می‌توانید تریلر معرفی نقشه آلکاتراز بازی Call of Duty: Black Ops 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده