نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بسته الحاقی Bloody Palace بازی Devil May Cry 5 به‌ رایگان منتشر شد

در حالت Bloody Palace بازیکنان باید یک برج ۱۰۱ طبقه‌ای را طی مدتی محدود، با مبارزه با موج‌های بی‌پایان شیاطین فتح بکنند.

شرکت کپکام در ادامه‌ی روند قوی و روبه‌رشد خود، پنجمین نسخه از مجموعه‌ی محبوب و تحسین‌شده‌ی Devil May Cry را ماه گذشته روانه‌ی بازار کرد و با سیلی از دیدگاه‌های مثبت، تحسین مخاطبان و جوایز مختلف روبه‌رو شد. اثری که درکنار ارائه‌ی داستانی جذاب و درگیرکننده، روند بازی را هم جذاب‌تر، سرعتی‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده بود و هواداران باری دیگر تاجایی که توانستند، اشک شیاطین را درآوردند و حسابی از اثر جدید کپکام لذت بردند.

با وجود اینکه بازی دارای درجه‌های سختی مختلفی است که با هربار به‌پایان رساندن بازی در دسترس بازیکنش قرار می‌گیرد و ارزش تکرار اثر را بیش‌ازپیش بالا می‌برد، برخی از هواداران بازی هستند که پس از پایان بازی روی این درجات سختی، باز هم دوست دارند دوباره پا جای پای دانته، نیرو و «وی» بگذارند و به‌شکار هیولای بازی بپردازند. کپکام به فکر این دسته از هواداران بازی نیز بوده و پس از عرضه‌ی «دویل می کرای 5»، وعده‌ی اضافه شدن حالتی جدید از بازی تحت نام Bloody Palace را داد که صدالبته، گوش هواداران به‌نام حالت مذکور کاملا آشنا است و منتظر تایید شدنش برای بازی بودند.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، کپکام حالت مذکور را با انتشار یک تریلر، به‌عنوان یک بسته‌ی الحاقی کاملا رایگان برای بازی منتشر کرده و همین حالا، کاربران بازی می‌توانند آن را دریافت و تجربه کنند. در این حالت می‌توانید یکی از سه کاراکتر اصلی بازی یعنی دانته، نیرو و وی را انتخاب و بازی را دنبال کنید؛ یک برج ۱۰۱ طبقه‌ای در «بلادی پلس» انتظارتان را می‌کشد و این شما هستید که هر طبقه از آن را که صدالبته از شیاطین تشنه به‌خون شما پر شده است، طی مدت زمانی مشخ  فتح بکنید و سراغ طبقه‌ی بعدی بروید. سرعت‌ عمل، زدن ضربات زنجیره‌ای و خلاق، حرف اول را Bloody Palace می‌زنند و برای سربلند بیرون آمدن از این قصر خونین باید تمامی مهارت‌های خود را به‌کار ببرید.

پیش از عرضه‌ی Bloody Palace شایعاتی مبنی بر حضور کاراکتر «ورجیل» در آن و همچنین ارائه‌ی دسترسی‌هایی به‌بخش چندنفره و مواردی از این دست به‌گوش می‌رسید که حالا و با انتشار حالت مذکور، مشخص شد که این موارد چیزی جز چند شایعه نبودند و فعلا نباید انتظار چنین محتوایی را داشته باشیم؛ البته احتمالا در آینده و درقالب یک‌سری آپدیت و موارد این‌چنینی، شاهد اضافه شدن کاراکترهای قابل بازی جدید مثل ورجیل، لِیدی، تریش و بیشتر باشیم.

بازی DMC 5 در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را به‌دست آورد. در خلاصه‌ی بررسی صورت‌گرفته چنین می‌خوانیم:

کپکام با بازگشت به اصول پایه‌‌‌ی Devil May Cry، موفق به ساخت شاهکاری از نسخه‌ی پنجم این بازی شده است. Devil May Cry 5 همان‌چیزی است که طرفداران سخت‌گیر این سری و عاشقان سبک هک اند اسلش بیش از ۱۱ سال و از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی چهارم بازی، در انتظار آن بودند. تجربه‌ای که تا می‌‌تواند برای بسیاری از گیمرها، بی‌نظیر باشد.

بازی Devil May Cry 5 را می‌توانید روی ایکس‌ باکس وان، پی سی و پلی‌ استیشن 4 تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به این تریلر جذاب از حالت Bloody Palace جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده