// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

بازی Halo Infinite حالت بتل رویال خواهد داشت

در مرداد سال گذشته استودیو 343Industries اعلام کرد بازی Halo Infinite حالت بتل رویال نخواهد داشت، اما بر اساس برخی گزارش‌ها به نظر همه چیز تغییر کرده است.

جف ایسترلینگ، نویسنده‌ی داستان بازی Halo Infinite چندی پیش در مصاحبه‌ای بیان داشت تیم سازنده بازی علاقه‌ای به قرار دادن بخش بتل رویال در بازی خود ندارد. او طی یک استریم زنده در این باره گفت:

بگذارید از الان به شما بگویم، تنها BRای که ما به آن تمایل داریم، Battle Rifle (نبرد با اسلحه) است [نه Battle Royale]. ما آن را BR واقعی می‌دانیم. پس آرام باشید.

اما به نظر با گذر زمان همه چیز در حال تغییر است؛ زیرا بر اساس صحبت‌های اخیر براد سامس، کسی که او را به خاطر نقش خاصی که در اکوسیستم بازی‌های مایکروسافت دارد می‌شناسیم، نسخه بعدی سری هیلو دارای یک بخش بتل رویال با فرمولی ویژه خواهد بود. به این معنی که در Halo Infinite شاهد یک کپی از آنچه که در بازی‌هایی نظیر Apex Legends و Fortnite دیده‌ایم نیستیم و قرار است با یک بتل رویال (حالت رقابتی این چنینی) خاص مواجه شویم. در نتیجه این می‌تواند توجیه‌ای برای صحبت‌های قبلی اعضای 343Industries مبنی‌بر عدم وجود حالت بتل رویال (به شکل مرسوم) در Halo Infinite باشد. البته ممکن است فقط شاهد یک Battle Rifle (نبرد با اسلحه) باشیم و صحبت‌های سامس کامل و دقیق نباشند.

سامس در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرده بخش بتل رویال بازی Halo Infinite هنوز در مراحل اولیه است و شاید استودیو 343 اینداستریز تغییرات گسترده‌ای را در آن اعمال کند؛ در نتیجه فعلا می‌بایست صبر کنیم و منتظر واکنش رسمی مایکروسافت به این مسئله و صحبت‌های سامس باشیم.

بازی Halo Infinite در نمایشگاه E3 2018 به‌طور رسمی معرفی شد ولی تا به امروز اطلاعات گسترده‌ای از این اثر منتشر نشده است و تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست، اما احتمالا در E3 2019 شاهد نمایش‌های جامعی از Halo Infinite باشیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده