نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳

اولین تیزر رسمی سریال Swamp Thing منتشر شد

شبکه دی سی یونیورس اولین تیزر رسمی سریال Swamp Thing را منتشر کرد که در آن شاهد یک نمای کلی از شخصیت سوامپ تینگ هستیم.

به‌تازگی کمپانی برادران وارنر به دلایلی نامشخص از تعطیلی ادامه مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) خبر داده است. بدین ترتیب ۱۰ قسمت فیلمبرداری شده این سریال قرار است توسط شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) منتشر شود و ساخت ۳ قسمت باقی مانده لغو شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر این سریال ترسناک منتشر شده است. در این تیزر کوتاه شاهد یک نمای کلی از شخصیت سوامپ تینگ هستیم که از باتلاق در حال خارج شدن است. اولین تیزر رسمی سریال Swamp Thing حاوی اطلاعات بیشتری نیست، اما فضا و اتمسفر این تیزر به خوبی می‌تواند احساس ترس و وحشت سریال را به بیننده القا کند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با اینکه وضعیت سرویس DC Universe با توجه به اتفاقات اخیر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته، اما SlashFilm تایید کرد که در حال حاضر خطری این سرویس استریم را تهدید نمی‌کند و دی‌سی یونیورس همچنان طبق برنامه از پیش اعلام شده فعالیت خواهد کرد. اندی بین و درک میرس در نقش الک هالند/سوامپ تینگ، کریستال رید در نقش ابی آرکین، ویل پیتون در نقش اوری ساترلند، ماریا استن در نقش لیز ترماین، جرلی پرسکات در نقش مادام زاندو، جنیفر بیلز در نقش کلانتر کیبل، ویرجینیا مدسن در نقش ماریا ساندرلند، هندرسون وید در نقش مت کیبل و کوین دوراند در نقش جیسون وودرو از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Swamp Thing حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش هفتگی سریال Swamp Thing قرار است از تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) از DC Universe آغاز شود. این سریال داستان یک محقق مرکز کنترل و پیشگیری بیماری موسوم به CDC با نام ابی آرکین را روایت می‌کند که او به خانه کودکی‌اش در لوئیزیانا باز می‌گردد. او در این شهر قرار است یک ویروس را در یک باتلاق بررسی کند. آرکین با دکتر الک هالند، دانشمند گیاه شناسی که گفته می‌شود در همین زمان مرده است، ارتباط برقرار می‌کند؛ اما او به سرعت اسرار مرموز این باتلاق را متوجه می‌شود و هالند ممکن است نمرده باشد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده