نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

تهیه کننده فیلم تگزاس ۲ از محدودیت اکران این فیلم سینمایی می‌گوید

سید ابراهیم عامریان، تهیه کننده فیلم سینمایی «تگزاس ۲» در مصاحبه‌ای از محدودیت‌های این فیلم سینمایی برای اکران گفته است.

فیلم تگزاس ۲ به کارگردانی مسعود اطیابی دنباله فیلم «تگزاس» محسوب می‌شود. این فیلم سینمایی به تازگی جایگزین فیلم توقیف شده‌ی «رحمان ۱۴۰۰» شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، تهیه کننده «تگزاس ۲»، سید ابراهیم عامریان از محدودیت‌های این فیلم ایرانی در زمینه اکران سخن گفته است. عامریان در این باره به شرح زیر سخن گفت:

ما در شرایطی «تگزاس ۲» را اکران کردیم که هیچ پیش زمینه تبلیغاتی صورت نگرفته بود. این فیلم به درخواست وزارت ارشاد و سینماداران و برخلاف میل باطنیم، به‌دلیل توقیف نابه‌هنگام فیلم «رحمان ۱۴۰۰»، زودتر از موعد اکران بر پرده سینماها آمد. اما به جهت رعایت حقوق فیلمهای روی پرده، در تعداد سانس و سالن از همین ابتدای اکران با محدودیت روبه‌رو شده‌ایم؛ در حالی که «تگزاس ۲» می توانست موج حال خوش عید در سینماها را تمدید کند و ادامه دهد.

فیلم سینمایی «تگزاس ۲» ساخته مسعود اطیابی با بازی بازیگرانی مانند مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشيدی، ژاله صامتی، گابريلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، اميد روحانی، آدريانو تولوزا، سهيل قنادان، تی آگو متوس و نادر سليمانی ساخته شده است. مسعود اطیابی تاکنون فیلم‌هایی مانند «مصائب دوشیزه» و «خروس جنگی» را ساخته است. پژمان جمشیدی و سام درخشانی پیش از این در سریال «پژمان» و فیلم‌های «خوب، بد، جلف» و «تگزاس» همبازی بوده‌اند.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های تهیه کننده فیلم تگزاس 2 چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده