// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

جنیفر لارنس به جمع بازیگران فیلم لیلا نوگبائر پیوست

جنیفر لارنس، بازیگر برنده اسکار در فیلم لیلا نوگبائر ایفای نقش خواهد کرد.

پس از گذشت بیش از یک سال با فیلم جدید لیلا نوگبائر شاهد بازگشت لارنس به عرصه بازیگری هستیم. آخرین آثاری که از این بازیگر هالیوودی دیدیم Red Sparrow ،Mother! ،Passengers و X-Men: Apocalypse بودند که عملکرد جنیفر لارنس در تمامی آن‌ها خصوصا در جدیدترین ساخته دارن آرنوفسکی یعنی فیلم !Mother کاملا قابل قبول و خوب بود. وی از 17 خرداد با ایفای نقش میستیک در فیلم مورد انتظار Dark Phoenix به سینماها باز خواهد گشت.

لیلا نوگبائر سال گذشته آثاری همچون The Waverly Gallery ،Mary Page Marlowe ،Miles for Maryو Edward Albee's At Home at the Zoo را روی صحنه‌ نمایش آورد که اغلب آن‌ها با بازخوردهای مثبتی از سوی تماشاگران و منتقدین همراه بودند. الیزابت ساندرز وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این درام بدون عنوان را بر عهده دارد و اسکات رادین و الی بوش نیز در تیم تولید فیلم حضور دارند، علاوه‌بر این فیلم‌برداری این اثر در اواخر ژوئن آغاز خواهد شد.

در نقد فیلم Red Sparrow، آخرین فیلم اکران شده از لارنس، رضا حاج‌محمدی این چنین نوشته است:

«گنجشک سرخ» یکی از همان فیلم‌هایی است که دیدن ساخته شدنِ یکی شبیه به آن توسط یکی از شش استودیوی کله‌گنده‌ی اصلی هالیوود دست‌کمی از معجزه ندارد. جنیفر لارنس نقش دختری به اسم دامینیکا ایگورووا را بازی می‌کند. یک رقاص باله‌ی کم و بیش مشهور و موفق که یکی از باشکوه‌ترین اجراهایش با پریدنِ او به آسمان و فرود آمدنش در آغوش هم‌بازی‌اش و اوج گرفتن موسیقی و بلند شدن حاضران و تشویق کردن آن‌ها و تعظیم کردن او و هم‌بازی‌اش و بسته شدن پرده‌های قرمز و پاک کردن گریم صورتش در پشت‌صحنه و خوابیدن در رختخواب اتاقش و احساس لذت کردن از خستگی‌ای که در پاهایش احساس می‌کند به پایان نمی‌رسد. Red Sparrow بیشتر از اینکه درباره‌ی تبدیل شدن دامینیکای رقاص به دامینیکای آدمکش باشد، درباره‌ی فشاری که تبدیل شدن دامینیکای رقاص به دامینیکای آدمکش باید پشت سر بگذارد است.

نظر شما در مورد سبک بازیگری جنیفر لارنس و پروژه‌های آتی او چیست؟ نظرات خود را با سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده