// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Transistor را به رایگان روی فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنید

کاربران کامپیوتر و علاقه‌مند به بازی Transistor، هم‌اکنون می‌توانند این بازی را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنند.

Transistor را می‌توان یکی از بازی‌های موفق و جذاب در سبک نقش‌آفرینی و علمی تخیلی دانست که توسط استودیو سوپرجاینت گیمز (SuperGiant Games) در سال ۲۰۰۴ روانه‌ی بازار شد. با توجه به آمار منتشر شده، بازی ترانزیستور تا به امروز بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد. یکی از نقاط قوت ترانزیستور، داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی خاصی است‌که بازیکن را تا آخرین سکانس سرگرم نگه می‌دارد.

داستان بازی روایت‌گر داستان خواننده‌ای به‌نام رد (Red) است که صدای خود را از دست داده است. حال در طول بازی یک صدای ناشناس از شمشیری به‌نام ترانزیستور به‌گوش می‌رسد که این شمشیر یک نوع سلاح برای کاراکتر بازی است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران کامپیوتر می‌توانند بازی Transistor را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنند. دراین‌میان اشاره کنم که بازی ترانزیستور تنها تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه (دو مه) رایگان خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد استودیو سوپرجاینت گیمز رابطه‌ی کاری خوبی را با اپیک گیمز پیش گرفته است، زیرا Hades، جدیدترین ساخته سوپرجاینت گیمز، هم به‌صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز به‌فروش می‌رسد. البته هیدس فعلا درحالت دسترسی زودهنگام عرضه شده است. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Transistor چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده