نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Metal Slug Infinity؛ بازگشت آهنین

بازی محبوب و دوست‌داشتنی Metal Slug برگشته است و بازیکنان می‌توانند بازی موبایل Metal Slug Infinity را با فضایی متفاوت تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

بازی Metal Slug یکی از بازی‌های خاطره‌انگیز و کلاسیکی است که در زمان خود از محبوبیت بالایی بهره می‌برد. اثری اکشن و سراسر هیجان که ساعت‌ها بازیکنان را میخکوب صفحه‌نمایش تلویزیون می‌کرد. صحنه‌های انفجار و شلوغی دیوانه‌کننده بازی موجب شده بود که آدرنالین بازیکنان بالا برود و سرشار از ذوق و هیجان باشند. حال، شرکت SNK با کمک استودیو ekkorr دوباره سراغ این مجموعه محبوب رفته است. شخصیت‌های Tarma و Marco دوباره برگشته‌اند تا دربرابر دشمنان بایستند و آن‌ها را از بین ببرند. بازی موبایل Metal Slug Infinity اثری متفاوت از این سری است که داری المان‌های نقش‌آفرینی و جذابی است. در این مطلب، قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس، تا پایان همراه زومجی باشید.

Metal Slug Infinity

گیم‌پلی بازی سرشار از هیجان و صحنه‌های اکشن است

بازی اندروید Metal Slug Infinity در سبک اکشن و نقش‌ آفرینی است که سازندگان فضای جدیدی را در این بازی ایجاد کرده‌اند. روند بازی طوری است که تیمی متشکل از قهرمانان محبوب سری Metal Slug به دل دشمنان می‌زنند و آن‌ها را از بین می‌برند. بازیکن باید با مدیریت پنلی که پایین صفحه قرار دارد میزان قدرت و سلامتی قهرمانان را مدیریت کند تا اجازه شکست قهرمانان دربرابر دشمنان را ندهد. مراحل بازی به‌صورت موج یا Wave سپری می‌شود که هرچه مراحل بالاتر می‌رود، تعداد دشمنان و میزان قدرت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. در طول بازی، بازیکن سکه‌هایی کسب می‌کند که از آن‌ها برای ارتقای سطح قهرمانان استفاده خواهد شد. همچنین، تانک‌ و وسایل جنگی مختلفی نیز در دسترس بازیکن قرار خواهد گرفت که به کمک قهرمانان می‌آید. نیروهای ویژه‌ای چون صاعقه در بازی آیفون Metal Slug Infinity قرار دارد که با استفاده از آن‌ها، می‌توان تمام دشمنان را از بین برد. لازم به ذکر است، این بازی به‌صورت آنلاین قابل اجرا است. در مجموع، گیم‌پلی بازی حال و هوای هیجان‌انگیز این سری را حفظ کرده است و موجب شده است که بازیکنان ساعت‌ها سرگرم این اثر بشوند.

Metal Slug Infinity

مدیریت سکه‌ها در ارتقا قدرت قهرمانان، یکی از اصلی‌ترین اهداف بازی است

بازی موبایل Metal Slug Infinity دارای گرافیکی دوبعدی و کارتونی است که طراحان حال و هوای کلاسیک بازی را در این اثر حفظ کرده‌اند. به محض ورود به بازی، حس و حال خاطره‌انگیز بازی به سراغ بازیکن می‌آید. استودیو ekkorr از موسیقی معروف این سری استفاده کرده است و صداهای انفجار و شلیک اسلحه‌ها به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی شده است. عملکرد فنی سازندگان بسیار قابل قبول بوده‌ است و با وفاداری به ریشه‌های این اثر، یک بازی جدید و متفاوت خلق شده است.

Metal Slug Infinity

بازی موبایل Metal Slug Infinity اثری مهیج و جذاب است که تجربه آن به تمامی علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و کلاسیک توصیه می‌شود. این بازی با گیم‌پلی روان و سریع، گرافیک کلاسیک و زیبا توانسته این اثر را در زمره بهترین بازی‌های اندروید قرار بگیرد. این بازی توانسته است بازیکنان تجدید خاطره شیرینی با این مجموعه دوست‌داشتنی داشته باشند. بازی Metal Slug Infinity هم‌اکنون به‌صورت رایگان در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل‌پلی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های پایین این بازی زیبا را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Metal Slug Infinity


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده