// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های هفته چهارم فروردین 1398 برای اندروید

در آخرین هفته از فروردین ماه ۹۸، مسافرکشی کنید، یک بازی پازلی اعتیادآور را تجربه کنید و در نقش یک کبوتر خلبان قرار گیرید. با زومجی همراه باشید.

با پایان چهارمین هفته از فروردین‌ماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته، بازی بازی اندروید و آیفون Pick Me Up معرفی شد که در آن می‌توانید در نقش یک راننده تاکسی قرار گیرید و مسافرکشی کنید. از سویی دیگر بازی کارتی Pirates Outlaws را معرفی کردیم که زندگی دزدان دریایی را به گوشی‌های هوشمند آورده است.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید.

Pick Me Up

Pick Me Up

اولین بازی مقاله این هفته به یک بازی موبایل ماشین‌سواری به‌نام Pick Me Up اختصاص دارد. Pick Me Up توسط استودیو Tastypill توسعه داده شده است و شما در آن در نقش یک راننده تاکسی قرار می‌گیرید و وظیفه دارید تا مسافران خود را به مقاصدشان برسانید و پول به‌دست بیاورید. گیم‌پلی بازی به‌نحوی است که پس از رساندن هر مسافر به مقصد، مشتری دیگری به شما پیغام می‌دهد که در چه نقطه‌ای باید او را سوار کنید. در دنیای این بازی مسیرهایی وجود دارد که علاوه‌بر ماشین شما، خودروهای دیگر هم هستند و شما باید از تصادف با آن‌ها دوری کنید؛ در غیر این صورت مجبور به انجام دوباره بازی خواهید بود. همان‌طور که ذکر شد پس از رساندن هر مسافر به مقصد پولی دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای تغییر یا ارتقا خودروی خود استفاده کنید. متاسفانه بازی دارای تبلیغات زیادی است که می‌توانید پس از دانلود آن از فروشگا‌ه‌های اپ‌استور یا پلی‌استور، با پرداخت هزینه‌ای اندک، از شر آن‌ها خلاص شوید.

دانلود بازی Pick Me Up

Pirates Outlaws

Pirates Outlaws

Pirates Outlaws یک بازی کارتی است که در آن بازیکنان در نقش دزدان دریایی قرار می‌گیرند و باید با استفاده از کارت‌های خود به نبرد دشمنان بروند. این بازی توسط استودیو Fabled Games برای پلتفرم موبایل توسعه داده شده است و یک اثر مهیج و سرگرم‌کننده به‌شمار می‌رود. داستان بازی راجع به یک کاپیتان کشتی دزدان دریایی است که به جزایر مختلف می‌رود و باید دشمنان ساکن در آن جزیره‌ها را شکست دهد. مکانیزم بازی به‌صورتی است که کاربر پس از انتخاب هر جزیره، تعدادی کارت در سه دسته حمله، دفاع و سلامت دریافت می‌کند و باید با استفاده از آن‌ها استراتژی حمله و دفاع بچیند تا بتواند به دشمنان خود غلبه کند. در پایان هر مرحله یک باس وجود دارد که قدرت بالایی نسبت به دیگر دشمنان دارد و کاربر باید با تمرکز بالا با او مبارزه کند. کارت‌های بازی از تنوع بالایی برخوردار هستند و دست بازیکن برای چینش کارت‌ها باز است. علاوه‌بر موارد موارد ذکر شده، گرافیک انیمیشنی بازی بسیار چشم‌نواز و موسیقی آن بسیار هیجان‌انگیز است. علاقه‌مندان بازی‌های کارتی هم‌اکنون می‌توانند این بازی آفلاین را با قیمت تنها یک دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنند.

دانلود بازی Pirates Outlaws

بازی موبایل OCO

OCO

بازی بعدی‌ای که در این هفته معرفی شد، OCO نام دارد. OCO یک بازی پازلی و پلتفرمر لذت‌بخش است که توسط استودیو SPECTRUM48 LIMITED برای پلتفرم موبایل ساخته شده است. گیم‌پلی بازی OCO بدین صورت است که شما می‌توانید در آن با درنظرگرفتن مدل نقشه، موانع، راه‌ها و نقاط پرشی و غیره، مسیر خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که تمام مربع‌ها را بگیرید و در عین حال، تعداد حرکات و مدت زمان به‌پایان رساندن مرحله را به حداقل برسانید. از نکات جالب توجه این بازی، بخش مراحل آن است که به کاربران اجازه می‌دهد تا مراحل اختصاصی خود را بسازند و با دیگران به‌اشتراک بگذارند. همچنین با باز کردن قفل دنیای پنجم بازی، یک سری چالش روزانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بازی از حالت یکنواخت خارج شود. اگر می‌خواهید یک بازی معمایی اعتیادآور را تجربه کنید، OCO را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

بازی موبایل Pigeon Wings Strike

Pigeon Wings Strike

بازی دیگر این هفته مربوط‌به یک بازی بامزه به‌نام Pigeon Wings Strike می‌شود که توسط ایگناسیو شیفلباین برای سیستم‌عامل iOS ساخته و عرضه شده است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۱۷ با نام Pigeon Wings منتشر شده بود و در مدت کوتاهی موفق شد نظر کاربران و منتقدان را به‌خود جلب کند. شما در این بازی کنترل یک کبوتر خلبان بامزه را به‌عهده دارید که باید مأموریت‌ها و کارهای مختلفی را در ازای دریافت سکه و امتیاز انجام دهید. علاوه‌بر شخصیت اصلی بازی، می‌توانید با استفاده از شخصیت‌هایی مانند کانینگهام، همستری به نام پرِستو، یک ماهی تشکیل شده از آب و همچنین دیگر دوستان کبوتر، به دشمنان شلیک کنید، در مقابل گلوله‌های آن‌ها جای خالی بدهید و سرعت خود را بالا ببرید تا بتوانید آن‌ها شکست دهید. این بازی آفلاین را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور دانلود کنید و با پرداخت هزینه بسیار کمی از دست تبلیغاتی که نمایش داده می‌شود، راحت شوید.

دانلود بازی Pigeon Wings Strike

بازی موبایل Nitro Nation Experiment

Nitro Nation Experiment

آخرین بازی این هفته جدیدترین نسخه از مجموعه Nitro Nation است که Nitro Nation Experiment نام دارد. این بازی ماشین‌سواری توسط استودیو Creative Mobile برای پلتفرم اندروید توسعه داده شده است و هم‌اکنون در مراحل ابتدایی قرار دارد. تمرکز اصلی این بازی، روی رقابت‌های دریفت‌زنی است و در آن دیگر از کنترل کامل ماشین در مسیرهای مختلف خبری نیست و تنها باید از چند دکمه کنترلی استفاده کنید و با تنظیم درست آن از رقبا جلو بزنید. بازی با ارائه مسیرهایی با آب و هوای پویا، تجربه‌ای لذت‌بخش از ماشین‌سواری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با پیشرفت در بازی مهارت شما رفته‌رفته افزایش می‌یابد و خواهید توانست دریفت‌هایی به‌مراتب سخت‌تری را انجام دهید. در بازی سیستم ارتقا و زیباسازی خودرو هم قرار داده شده است و می‌توانید با بهبود موتور، سیستم تعلیق و ترمزها، خودروی خود را بیش‌ازپیش برای دریفت‌زنی آماده کنید و وارد رقابت با دیگران شوید. اگر به مسابقات ماشین‌سواری علاقه‌ دارید و می‌خواهید دریفت‌زنی را حسابی تجربه کنید، Nitro Nation Experiment را از دست ندهید.

دانلود بازی Nitro Nation Experiment

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده