نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۹

دومین تریلر رسمی فیلم Child's Play منتشر شد

کمپانی اوریون پیکچرز و MGM دومین تریلر رسمی فیلم Child's Play را منتشر کردند که در آن شاهد بازگشت عروسک شیطانی چاکی هستیم.

ماه بهمن سال گذشته بود که کمپانی MGM و اوریون پیکچرز (Orion Pictures) اولین تریلر بازسازی فیلم Child's Play (بازی بچگانه) را منتشر کردند که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات این فیلم ترسناک مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است. همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، کمپانی اوریون پیکچرز و MGM امروز دومین تریلر رسمی ریبوت فیلم Child's Play را منتشر کرد‌ه‌اند که در این تریلر شاهد انتشار تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فیلم ترسناک هستیم. همچنین بخش زیادی از تمرکز این تریلر روی شخصیت چاکی و قربانیان او است که در طول تریلر شاهد نمایش مرگ‌های دلخراشی نیز هستیم و به نظر می‌رسد که چاکی نسبت به حضورهای قبلی خود در سینما تفاوت بسیار زیادی پیدا کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم Child's Play نیز منتشر شده که تمرکز آن روی یکی از قربانیان شخصیت چاکی است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Child

مارک همیل در نقش چاکی (صداپیشه)، آبری پلازا در نقش کارن بارکلی، گابریل بیتمن در نقش اندی بارکلی، برایان تایری هنری در نقش کارآگاه مایک نوریس، بئاتریس کیتسوس، تیم ماتسون، تای کنسلیو و کارلیس برک، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Child's Play حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارس کلوبرگ، کارگردان فیلم Polaroid (پولاروید)، وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم Child's Play را بر عهده دارد. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Child's Play، این فیلم داستان کارن بارکلی را روایت می‌کند که بدون اینکه از ماهیت شیطانی آن خبر داشته باشد، یک اسباب بازی عروسکی به اندی، پسرش هدیه می‌دهد که این هدیه، بدترین هدیه تمام عمر اندی خواهد بود.

فیلم Child's Play برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده