نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

تاریخ برگزاری رویداد Games Done Quick 2019 و فهرست بازی‌های آن مشخص شد

رویداد اسپیدران خیریه Games Done Quick 2019 تابستان امسال با بازی‌هایی چون Kingdom Hearts 3 و Streets of Rage برگزار خواهد شد.

گیمرهای حرفه‌ای گاهی اوقات برای به رخ کشیدن قدرت خود در بازی‌های ویدیویی دست به انجام اسپیدران (Speedrun) می‌زنند و بازی‌های مختلف را در مدت زمانی کوتاه پشت سر می‌گذارند. در این میان از چند سال قبل شاهد برگزاری رویداد خیریه‌ای تحت عنوان Games Done Quick بوده‌ایم که آخرین مورد آن به چند ماه قبل برمی‌گردد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی، تاریخ برگزاری جدیدترین دوره از GDQ مشخص شده است که تابستان امسال شاهد آن خواهیم بود.

این دوره از GDQ در روزهای ۲۳ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ (۲ تا ۹ تیر ۱۳۹۸)‌ در هتل دابل تری هیلتون شهر بلومینگتون واقع در ایالت مینه‌سوتای ایالات متحده برگزار خواهد شد و مثل دوره‌های قبلی تعدادی از بازی‌های کلاسیک در آن حضور خواهند داشت؛ از جمله: Super Mario Bros 2 ،Metroid ،DuckTales 2 و همین‌طور شورش در شهر (Streets of Rage).

امسال بازی‌های جدیدی هم به فهرست آثار GDQ اضافه شده‌اند که عبارت‌اند از: Bloodstained: Curse of the Moon ،Kingdom Hearts 3 و Spyro: Reignited Trilogy.

آخرین دوره GDQ که در ماه ژانویه امسال برگزار شده بود، توانست ۲.۴ میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری کند و به چهارمین دوره پشت سرهم از این رویداد تبدیل شود که بیش از دو میلیون دلار کمک مردمی از طرف بینندگان به‌دست آورده است. در مجموع هم برگزارکنندگان این رویداد از سال ۲۰۱۰ تا امروز موفق شده‌اند بیش از ۱۹ میلیون دلار برای کارهای خیریه جمع‌آوری کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده