// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

جزییات آپدیت 3.0 بازی Mario Tennis

به تازگی کمپانی نینتندو جزییات جدیدترین آپدیت بازی Mario Tennis را که برای سوییچ منتشر شده اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو و کمپانی کملوت در تازه‌ترین اقدام خود برای پشتیبانی و توسعه‌ی بازی Mario Tennis Aces، به عنوان اولین بازی ورزشی از سری ماریو که برای نینتندو سوییچ منتشر شده، یک آپدیت جدید منتشر کرده‌اند که تغییراتی را در بازی ایجاد می‌کند. این بروزرسانی به شماره‌ی 3.0 که در حال حاضر نیز منتشر شده، مواردی همچون یک حالت جدید و یک چالش جدید در بخش همکاری چندنفره یا Co-Op را به این اثر اضافه می‌کند و همچنین تغییراتی را نیز در بالانس برخی از شخصیت‌های بازی اعمال می‌کند.

مورد اول یا همان حالت جدیدی که به بازی اضافه شده و Ring Shot نام دارد، با اضافه شدن به منوی اصلی، امکان بازی آفلاین برای چهار نفر را روی یک دستگاه نینتندو سوییچ می‌دهد و شامل سه حالت تکی یا Single، دو نفره یا Double و Yoshi's Ring Shot است. هدف هر سه حالت این است که شما یک توپ را دربین حلقه‌هایی که داخل بازی قرار داده شده، آنقدر عقب و جلو کنید تا بتوانید تا جای ممکن و پیش از اتمام وقت به کسب امتیاز بپردازید. حالت Yoshi's Ring Shot دقیقا همان حالت چندنفره‌ای است که پیش‌تر به‌صورت آنلاین و در حالت همکاری چند نفره انجام می‌گرفت. این حالت آنلاین که تا تاریخ ۱ ماه ژوئن (۱۱ خرداد ماه) ادامه دارد، به بازیکنان این شانس را می‌دهد تا بتوانند در نهایت سه رنگ یوشی جدید صورتی، نارنجی و آبی کمرنگ را باز کنند. قوانین این حالت نیز درست مانند حالت استاندارد Ring Shot است؛ با این تفاوت که اگر بتوانید توپ را در حلقه‌هایی که همرنگ یوشی شما هستند پرتاب کنید، امتیاز بیشتر عاید خود خواهید کرد.

یکی دیگر از مواردی که کمپانی Camelot به بازی Mario Tennis اضافه کرده، در بخش یا حالت Advanced Mode قرار دارد که در آن می‌توانید در حالتی که در حال ذخیره‌ی یک فایل Adventure هستید، با ورود به منوی Bonus به تماشای فیلمی که در حال پخش است بپردازید. یک رده یا رنک جدید نیز که Ace نام دارد به بخش Tournament بازی اضافه شده است. طبق گفته‌ی کمپانی Nintendo، آخرین موردی نیز که به واسطه‌ی این آپدیت به بازی اضافه شده، تغییراتی در بالانس تعدادی از شخصیت‌های بازی است که هر یک را به اندازه‌ای قوی‌تر از قبل ساخته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده