// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 11 روی نینتندو سوییچ منتشر شد

استودیو ندررلم تریلر گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 11 را روی نینتندو سوییچ منتشر کرده است و این بازی با نرخ فریم ۶۰ روی کنسول هیبریدی نینتندو اجرا می‌شود.

پس از بازی Mortal Kombat: Armageddon که برای نینتندو Wii عرضه شد، بازی Mortal Kombat 11 را می‌توان دومین نسخه از مجموعه مورتال کامبت دانست که روی کنسول نینتندو عرضه می‌شود. یکی از مواردی که کاربران نینتندو سوییچ خواهان آن بودند، نمایش بازی روی نینتندو سوییچ بود تا متوجه شوند مورتال کامبت 11 با چه کیفیتی در دسترس‌شان قرار خواهد گرفت.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم (Netherrealm Studios)، سازنده بازی Mortal Kombat 11، تریلر گیم‌پلی این بازی را روی نینتندو سوییچ منتشر کرده است. درجریان تریلر منتشر شده شاهد صحنه‌هایی از بخش داستانی و گیم‌پلی بازی هستیم که کیفیت مورتال کامبت 11 روی Nintendo Switch را نشان می‌دهد. از نظر گرافیک و جلوه‌های بصری شاید نسخه نینتندو سوییچ همانند سایر پلتفرم‌ها نباشد، اما همچنان عملکرد خوبی دارد.

ازطرفی بازی در حالت پورتابل با نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود و احتمال می‌رود در حالت اتصال به داک هم شاهد همین نرخ فریم باشیم. بازی مورتال کامبت 11 روی نینتندو سوییچ ۲۲.۵ گیگابایت از فضای کنسول شما را اشغال می‌کند. اگر نسخه فیزیکی را خریداری کنید، باید یک آپدیت ۱۵.۹ گیگابایتی را دانلود کنید، زیرا حجم کارتریج Mortal Kombat 11 تنها ۶.۶ گیگابایت است. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی مورتال کامبت 11 روی نینتندو سوییچ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده