// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر کاراکتر شائو کان در بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

به‌تازگی حساب کاربری توییتر بازی Mortal Kombat 11 تریلر گیم‌پلی کاراکتر شائو کان را در دسترس قرار داد.

چندی پیش بود که یکی از اعضای استودیو ندررلم (Netherrealm Studios)، سازنده بازی Mortal Kombat 11، در جواب به یکی از کاربران توییتر اعلام کرده بود که شائو کان در آخرین قسمت از برنامه کامبت کست رونمایی می‌شود، اما دیشب کاراکتر شائو کان با انتشار یک تریلر به‌صورت رسمی معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر مورتال کابت 11 تریلر گیم‌پلی شائو کان را به‌نمایش گذاشت. امپراطور Outworld همانند همیشه با دیالوگ‌های خاص خود پا به صحنه می‌گذارد و در طول مبارزات هم می‌توانید از دیالوگ‌های مختلفی به‌عنوان تانت برای حریف‌تان استفاده کنید. همچنین اکثرات ضربات و کومبوهای شائو کان ازطریق سلاح Wrath Hammer روی حریف اعمال می‌شوند. دراین‌میان Fatal Blow کاراکتر شائو کان را می‌توان یکی از Fatal Blowهای هیجان‌انگیز کاراکترهای مورتال کامبت 11 دانست.

این درحالی است که فیتلیتی شائو کان، قدرت و خشم او را به‌نمایش می‌گذارد. شائو کان کاراکتری است که بازیکنان تنها ازطریق پیش‌خرید کردن Mortal Kombat 11 می‌توانند او را دریافت کنند. بازی مورتال کامبت 11 در تاریخ سوم اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید ویدیو رونمایی شائو کان را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده