نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ شروع پخش فصل دهم سریال Archer اعلام شد

شبکه FXX سرانجام تاریخ شروع پخش فصل دهم سریال Archer را تایید و از نام این فصل رسما رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دهم سریال Archer (آرچر) تایید و اعلام شده است. شبکه FXX که زیر مجموعه شبکه FX است، اعلام کرد که فصل دهم این سریال با نام Archer: 1999 (آرچر: ۱۹۹۹) تولید شده و پخش آن قرار است از تاریخ ۲۹ می ۲۰۱۹ (۸ خرداد ۱۳۹۸) آغاز شود. در فصل دهم این انیمیشن سریالی به آینده (سال ۱۹۹۹) و فضا سفر خواهیم کرد و استرلینگ آرچر پس از بیدار شدن از خواب مصنوعی، باید در برابر تهدیدهای فضایی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد که در سریال Archer: 1999 قرار است به مجموعه‌های محبوبی چون بیگانه (Alien) و پیشتازان فضا (Star Trek) نیز اشاره و ادای احترام شود.

نسخه‌های فرعی و اسپین آف سریال آرچر با سریال Archer: Dreamland (آرچر: دریم‌لند) که در اصل فصل هشتم آن بود، آغاز شد که در آن به لس آنجلس سال ۱۹۴۷ سفر کردیم و در ادامه سریال Archer: Danger Island (آرچر: جزیره خطر) که فصل نهم این مجموعه بود، نیز سال گذشته منتشر شد که اتفاقات آن در یک جزیره در سال ۱۹۳۸ جریان داشت. همچنین اولین پوستر رسمی فصل دهم انیمیشن Archer نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر Archer: 1999

اچ. جان بنجامین در نقش استرلینگ آرچر، جسیکا والتر در نقش مالوری آرچر، آیشا تایلر در نقش لانا کین، جودی گریر در نقش شریل تانت، کریس پارنل در نقش سیریل فیگیز، امبر نش در نقش پاملا پووی، آدام رید در نقش ریموند ژیلت و لاکی یتس در نقش دکتر الجرناپ کریگر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Archer: 1999 حضور داشته‌اند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

مانند دو فصل اول، فصل دهم این سریال نیز در ۸ قسمت تولید شده است. مانند فصل‌های گذشته، آدام رید وظیفه ساخت فصل دهم این سریال را نیز بر عهده داشته که پیش از این اعلام شده بود که سریال Archer پس از تولید و پخش فصل دهم به پایان خواهد رسید، اما شبکه FXX هنوز فصل دهم این سریال را به‌عنوان فصل پایانی آن اعلام نکرده است. با این حال، رید قرار است پس از فصل دهم این مجموعه را ترک کند که ممکن است سریال آرچر بدون او به کار خود ادامه دهد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده