// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تاتیانا مازلانی به سریال Perry Mason پیوست

تاتیانا مازلانی کانادایی، بازیگر برنده جایزه امی به خاطر ایفای نقش در مجموعه Orphan Black، به جمع بازیگران مینی سریال Perry Mason پیوست.

 مجموعهٔ Perry Mason حول‌محور شخصیتی با همین نام رقم می‌خورد که توسط ارل استنلی گاردنر خلق شده است. در ریبوت سریال Perry Mason قرار است بخشی از زندگی این شخصیت در زمانی‌که به‌عنوان کارآگاه شخصی نه چندان سرشناسی فعالیت می‌کرد، به تصویر کشیده شود. در این بازه شخصیت پری میسون تحت تأثیر جنگ در کشور فرانسه قرار دارد و از طرفی در زندگی شخصی نیز اوضاع مطلوبی نداشته و این اتفاقات ضربات روحی جبران‌ناپذیری به وی زده‌اند.

تاتیانا لازانی ۳۳ ساله برای ایفای نقش خواهر آلیس انتخاب شده است. آلیس، روزی سه بار موعظه می‌کند، گرسنگان را غذا می‌دهد و ازطریق رادیو مستمعان بسیاری در سراسر کشور دارد. او یک هنرمند، سیاست‌مدار و خدمتگذار خداوند است که قدرت بیان فوق‌العاده‌ای دارد و سعی می‌کند از توانایی‌های خود در جهت رسیدن به مقاصدش استفاده کند.

علاوه‌بر مازلانی، در این مجموعه تلویزیونی HBO قرار است شاهد حضور متیو ریس نیز باشیم. ریس را بیشتر به خاطر بازی در آثاری همچون The Americans ،Mowgli: Legend of the Jungle و The Post می‌شناسیم. همچنین او وظیفه تهیه‌کنندگی این سریال را هم بر عهده دارد.

تا به امروز شاهد ساخت چندین اثر پیرامون شخصیت پری میسون بوده‌ایم که اولین آن‌ها The Case of the Velvet Claws ساخته ویلیام کلمنز محصول ۱۹۳۳ بود و این ساخته HBO هم احتمالا آخرین فیلم یا سریال ساخته شده در مورد پری میسون نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده