نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Lophis roguelike؛ مبارزه با هیولاها به سبک روگ لایک

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، ما قصد داریم تا شما را با یک بازی موبایل کارت بازی مبارزه‌ای آشنا کنیم. با معرفی این بازی زیبا همراه زومجی باشید.

مبارزه با شروران، هیولاها و شیاطین همیشه یکی از محبوب‌ترین موضوعات برای ساخت بازی‌های مختلف در هر سبکی است. اثر مورد نظر امروز ما، بازی موبایل Lophis roguelike است که سبکی کارتی دارد. شخصیت اصلی داستان این بازی فردی به نام لوفیس است که باید با هیولاهای مختلف مبارزه کند و آن‌ها را شکست دهد. لوفیس از هیچ چیز نمی‌ترسد و خود را بزرگ‌ترین شمشیرباز دنیا می‌داند به همین دلیل به نقاط مختلف سرزمین مورد نظرش می‌رود و آن‌ها را کشف می‌کند. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی Dreamsky LTD. ساخته شده است. بازی موبایل Lophis roguelike کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۱۵۰ مگابایت دارد.

بازی موبایل Lophis roguelike

موسیقی این بازی به‌گونه‌ای است که هیجان را در بازیکن افزایش می‌دهد و حتی گاها صدای هیولاها فضا را ترسناک‌تر می‌کند

این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود اما این موضوع به این معنی نیست که شما برای استفاده کردن از آن باید از هر دو دست خود استفاده کنید. به‌گفته سازندگان بازی اندروید Lophis roguelike، در این بازی سبک کارت‌بازی و همچنین روگ لایک با هم ترکیب شده است و تا با این کار بتوانند بهترین بازی اول شخص دِک‌بیلدری را که می‌توانند، تهیه و عرضه کنند. کارت‌های خود را به خوبی درکنار یکدیگر بچینید، با موجودات هیولایی عجیب و غریب مبارزه کنید، بخش‌های مختلف قدرت عظیم را کشف کنید و همچنین در شرایط سخت جان سالم به در ببرید. در این بازی، المان‌های محبوب و معروف بازی‌های روگ لایک با هم ترکیب شده و یک بازی غنی، ناشناخته و متنوع را به وجود آورده است. به طوری که هر بار تجربه این بازی، برای شما متفاوت خواهد بود.

در دنیای بازی آیفون Lophis roguelike، تمام بازیکنان باید در زمان‌های اضطراری و مهم، تصمیماتی را بگیرند. آن‌ها باید دشمنان خود را با انتخاب کارت‌های خود و استراتژی‌های مناسب در مبارزه ماجراجویانه، شکست دهند. بازیکنان تنها از همین طریق می‌توانند تور ماجراجویی هر نقش را به پایان برسانند. در این بازی شش نقش مختلف و متفاوت وجود دارد؛ نقش‌هایی که استعدادها و کارت‌های مخصوص به خودشان را دارند. هر نقش داستان مستقل خودش را دارد و مبارزه‌های هر کدام با دیگری کاملا متفاوت است. به‌طور کلی چهار بخش اصلی در این بازی وجود دارد. نقشه‌ها و نگهبانان منطقه در هر بخش به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شوند. بازیکنان باید رئیس و غول نهایی را شکست دهند تا بتوانند آن محدوده از نقشه را پاکسازی کنند.بازی موبایل Lophis roguelike

در طی این بازی، موارد اضطراری تصادفی و مختلفی رخ می‌دهد. به همین ترتیب، تصمیمات مختلفی هم باید گرفته شود؛ تصمیمات بسیار مهمی که ممکن است روی کل ماجراجویی تاثیر بگذارد. در حال حاضر چیزی در حدود ۶۰ حالت اضطراری برای این بازی طراحی شده است. مکانیزم انتخاب کارت این بازی براساس متد DBG ساخته شده است و کاربران این بازی مجبور نیستند که کارت خود را از میان استخری از کارت‌های مختلف پیدا کنند تا بتوانند گروه کارتی مخصوص به خود را بسازند. در همان ابتدای بازی، یک سری کارت اولیه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. البته بازیکنان تا پایان بازی می‌توانند کارت‌های دیگری را هم به دست بیاورند و از هر کدام که مناسب موقعیتشان است، استفاده کنند.

Lophis roguelike

بازی موبایل Lophis roguelike در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل IOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. پرداخت درون برنامه‌ای یکی از بخش‌هایی است که تقریبا در بازی‌های موبایل بسیار زیادی وجود دارد. شما با استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و پرداخت هزینه‌ای، می‌توانید به امکانات جذاب جدید دست پیدا کنید. شما در این بازی می‌توانید با پرداخت پول واقعی، تمام تبلیغات را از بین ببرید یا طرح ویژه (VIP) آن را خریداری کنید و از مزایای به‌خصوص آن بهره ببرید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید معرفی شده در زومجی نگاهی بیندازید.

دانلود بازی Lophis roguelike


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده