نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

بازی Overwatch برای مدتی محدود به رایگان در دسترس است

از امروز تا سوم اردیبهشت ماه (بیست و سوم آوریل) می‌توانید Overwatch را به صورت رایگان بازی کنید.

هم‌اکنون بازی Overwatch به دلیل شروع رویداد جدید Archives: Storm Rising برای مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. اگر هنوز اقدام به خریداری این بازی شوتر نکرده‌اید، می‌توانید آن را تا مورخ سوم اردیبهشت (بیست و سوم آوریل) به صورت رایگان روی پلتفرم‌های کامپیوتر، Xbox One و PS4 تجربه کنید.

این نسخه‌ی رایگان شامل تمام قهرمانان بازی، از جمله ‌Baptiste، جدیدترین شخصیت اضافه شده، و همه‌ی ۲۷ نقشه‌ی موجود خواهد بود. بلیزارد می‌گوید که بازیکنان می‌توانند در این مدت محدود سطح حساب‌های کاربری خود را بالا ببرند، لوت باکس‌ به‌دست آورند، گزینه‌های شخصی سازی مختلفی برای شخصیت‌های مورد علاقه‌ی خود باز کنند و تمامی پیشرفت‌های حاصل را حتی بعد از اتمام این رویداد روی حساب Blizzard یا کنسول خود ذخیره کنند.

نسخه‌ی کامل بازی Overwatch تا روز نهم اردیبهشت (بیست و نهم آوریل) با تخفیفی ویژه برای خریداری علاقه‌مندان در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید تا این تاریخ نسخه‌ی استاندارد Overwatch را با ۲۴ درصد تخفیف و نسخه‌ی Legendary آن را با ۵۱ درصد تخفیف از فروشگاه Blizzard تهیه کنید. در دست دیگر، صاحبان نسخه‌ی استاندارد این بازی می‌توانند با ۷۸ درصد تخفیف اقدام به خریداری نسخه‌ی Legendary آن کنند و چند پوسته‌ی جدید نیز دریافت کنند. صاحبان کنسول‌های Xbox One و PS4 می‌توانند نسخه‌ی Legendary بازی Overwatch را با تخفیفی ویژه به قیمت‌های ۲۰ دلار/ ۱۷ یورو / ۳۳ دلار استرالیا از فروشگاه‌های Xbox و PlayStation خریداری کنند. لازم به ذکر است که برخی خرده فروشان نیز تخفیف‌های خاصی را برای نسخه‌ی Game of the year edition اعمال کرده‌اند.

تمام این تخفیفات به دلیل آغاز Storm Rising، جدیدترین رویداد PvE (بازیکن در برابر محیط) بازی Overwatch، اعمال شده است. بلیزارد در توضیحات این حالت جدید عنوان کرده است:

زمان در گذر است. Winston ،Genji ،Tracer و Mercy به کوبا سفر کرده‌اند تا به دل طوفان بزنند و Maximilien، رئیس Omnic Talon، را در این ماموریت قابل تکرار و جذاب از سری Storm Rising ،Archievs، به چنگ بیاورند.

به جز این حالت جدید، دو حالت قدیمی دیگر از سری Archieves با نام‌های Uprising و Retribution نیز برای مدت محدودی به بازی برگشته‌اند و بیش از ۱۶۰ آیتم زینتی جدید نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این دو حالت، به همراه Storm Rising، تا تاریخ شانزدهم اردیبهشت (ششم مه) در دسترس خواهند بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده