نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

عرضه رایگان نسخه کامپیوتر Assassin's Creed Unity به مدت محدود

یوبیسافت نسخه کامپیوتر بازی Assassin's Creed Unity را به احترام کلیسای نوتردام برای مدت محدود در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

چند روز قبل شاهد اتفاق تلخی بودیم و کلیسای نوتردام واقع در پاریس دچار آتش‌سوزی شد؛ کلیسایی که تاریخ احداث آن به صدها سال قبل برمی‌گردد و از آثار زیبای کشور فرانسه محسوب می‌شود. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) برای احترام گذاشتن به این کلیسای تاریخی، نسخه کامپیوتر بازی Assassin's Creed Unity را برای مدت محدودی رایگان کرده است.

ماجراهای این نسخه از Assassin's Creed در دوران انقلاب فرانسه رخ می‌دهد و بخش‌های مختلفی از پاریس در این اثر استودیو یوبیسافت مونترال شبیه‌سازی شده است؛ از جمله کلیسای نوتردام که به زیبایی برای این نسخه طراحی شده است و جزییات بسیار بالایی دارد. کرولاین میوس به عنوان یکی از طراحان یوبی‌سافت، مسئول طراحی این کلیسا در بازی بوده است؛ کسی که چند سال قبل در گفتگویی با The Verge از سال‌ها تحقیق برای شبیه‌سازی هرچه بهتر این کلیسا در بازی صحبت کرده بود. او همکاری تنگاتنگی با طراحان فنی یوبیسافت داشت تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و حتی روی تک‌تک آجرهای کلیسا هم حساس بود. این حساسیت در حدی بود که میوس از تعدادی تاریخ‌نگار هم کمک گرفت تا از نوع رنگ‌آمیزی کلیسای نوتردام در زمان رخ دادن انقلاب فرانسه مطلع شود و آن را در بازی پیاده‌سازی کند.

تنها بخش کلیسا که در بازی مطابق واقعیت طراحی نشده بود، مناره‌ی معروف آن بود که در زمان انقلاب فرانسه هنوز به این کلیسا اضافه نشده بود؛ ولی میوس به علت تقاضای تسترهای بازی آن را هم به کلیسای نوتردام اضافه کرد تا شکل و شمایلی شبیه به وضعیت فعلی داشته باشد. همین مناره هم بود که در حادثه اخیر بیشترین آسیب را دید و سایر بخش‌های کلیسا در این حد دچار آتش‌سوزی نشدند.

برای دانلود رایگان Assassin's Creed Unity روی کامپیوتر تنها تا روز ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) فرصت دارید و کافی است در صورت داشتن اکانت Uplay به سایت یوبیسافت مراجعه کنید و مراحل مورد نظر را دنبال کنید.

این تنها کاری نیست که یوبی سافت برای احترام به کلیسای نوتردام انجام داده است و آن‌ها مبلغی معادل ۵۰۰ هزار یورو را هم برای کمک به بازسازی و ترمیم کلیسا اختصاص داده‌اند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده