نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

تاریخ اکران جدید فیلم Minecraft اعلام شد؛ انتشار اولین اطلاعات از داستان فیلم

به تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم Minecraft: The Movie از جمله تاریخ اکران جدید و اولین اطلاعات از داستان آن منتشر شده است.

تابستان گذشته بود بود که کمپانی برادران وارنر از قطع همکاری با راب مک الهنی که وظیفه کارگردانی و جیسون فوچس که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Minecraft: The Movie (ماینکرفت: فیلم) را بر عهده داشتند، خبر داد و اعلام کرد که این فیلم لایو اکشن از جدول اکران فیلم‌های آینده این کمپانی خارج شده است. در ادامه در ماه دی گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برادران وارنر با پیتر سالت، کارگردان فیلم Freeheld (ملک طلق)، برای کارگردانی این فیلم به توافق رسیده است. وظیفه نوشتن فیلمنامه جدید فیلم Minecraft: The Movie نیز بر عهده آرون و آدام نی ملقب به برادران نی، کارگردانان فیلم Band of Robbers (دسته سارقان)، خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدید فیلم Minecraft (ماینکرفت) مشخص و اولین اطلاعات از داستان این فیلم لایو اکشن نیز منتشر شده است.

در ابتدا وب‌سایت ماینکرفت اعلام کرد که فیلم Minecraft: The Movie برای اکران در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. اگرچه این فیلم با تاخیر نسبتا طولانی مواجه شده و زمان زیادی تا اکران آن نیز باقی مانده، اما به نظر می‌رسد که تیم تولید در نظر دارد تا زمان بیشتری را روی این پروژه قرار دهد. همچنین ورایتی نیز خلاصه داستان این فیلم را منتشر کرده که طبق آن، فیلم Minecraft قرار است داستان یک دختر نوجوان و گروهی غیر معمول از ماجراجویان را که قرار است او را همراهی کنند، دنبال کند. پس از اینکه اژدهای اندر که یک اژدهای بدخواه و بدجنس است، شروع به تخریب و نابودی می‌کند، آن‌ها باید دنیای زیبای Overworld (اورورلد) را نجات دهند. در حال حاضر جزئیات بیشتری از فیلم Minecraft: The Movie در دسترس نیست و اکنون حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید و اعلام نشده است.

پیش از این، برادران وارنر و استودیوی بازیسازی سوئدی موجانگ که برای ساخت فیلم Minecraft: The Movie همکاری می‌کنند، گفته بودند که هدف آن‌ها برای ساخت این فیلم، هدف قرار دادن مخاطبان فیلم‌هایی چون فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) است. همچنین گفته می‌شود که انیمیشن Super Mario Bros (سوپر ماریو بروس) که با همکاری کمپانی نینتندو و ایلومینیشن اینترتینمنت در دست ساخت است، نیز در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. علاوه بر این، ساخت دنباله فیلم Tomb Raider (توم ریدر) نیز آغاز شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده