// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

تریلر جدیدی از دومین بسته الحاقی بازی Assassin's Creed Odyssey که The Fate of Atlantis نام دارد منتشر شده است.

بازی Assassin’s Creed Odyssey دو بسته‌الحاقی بزرگ با نام‌های Legacy of the First Blade و The Fate of Atlantis دارد که حالا پس از پایان یافتن ماجراهای Legacy of the First Blade نوبت به انتشار بسته‌الحاقی دوم رسیده است.

دانلود از آپارات

در The Fate of Atlantis قرار است سری بزنیم به اسطوره‌های یونان باستان و با افسانه‌های گوناگونی همراه شویم. در تریلر بالا مکان‌های مختلفی از جمله یک دره عظیم و سرسبز، قلعه‌های مستحکم و بزرگ و حتی سربروس، سگ سه سر را می‌بینیم که پنجه‌هایی چون شیر و ماری به‌جای دُم دارد و نگهبان دروازهٔ جهان زیرین (جهان مردگان) است. همچنین در این تریلر شاهد هادس نیز هستیم و مردی را دیدیم که احتمالا زئوس خواهد بود، علاوه‌بر این‌ها تعجب نخواهیم کرد اگر در این بسته‌الحاقی آتنا و هرا حضور داشته باشند؛ زیرا The Fate of Atlantis سیری در افسانه‌های یونان باستان است.

این محتوای دانلودی در قالب سه قسمت و با فاصله زمانی تقریبی شش هفته بین هر قسمت منتشر خواهد شد. نخستین بخش از این ماجراجویی تحت عنوان Fields of Elysium در ۳ ارديبهشت برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی منتشر می‌شود. نسخه استاندارد بازی اساسینز کرید ادیسه هم‌اکنون با ۶۰ دلار برای پلتفرم‌های ذکر شده قابل تهیه است، اما اگر می‌خواهید به تمامی محتواهای دانلودی و بسته‌های الحاقی بازی دسترسی داشته باشید، باید یکی از نسخه‌های مخصوص بازی را خریداری کنید که بین ۸۰ تا ۱۲۰ دلار قیمت دارند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده