نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰

با PiO گرین، کامپیوتر آل‌این‌وان خود را قدرتمندتر، مدرن‌تر، زیباتر و باریک‌تر بسازید!

اغلب ما با کامپیوترهای یک‎پارچه All in One که اصطلاحا AiO نامیده می‌شوند آشنا هستیم و اولین نکته مثبتی که در ذهن ما نقش می‌بندد، طراحی زیباتر و فضای کمتری است که AiO ها در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی Desktop دارند.

همان‌طور که می‌دانید، کامپیوترهای یکپارچه AiO کم حجم و به‌صورت پک شده و با سخت افزارهای نصب شده و کامل ارائه می‌شوند و اغلب ارائه کنندگان کامپیوترهای AiO بر این موضوع تاکید دارند که از نظر عملکرد، قدرت پردازشی و... محصولشان قادر به رقابت با کامپیوترهای رومیزی مرسوم است، اما درواقع اینگونه نیست! چرا که از نظر مصرف‌کننده، مجموعه‌ای از اختیارات، امکانات و قابلیت‌هایی که در کامپیوترهای رومیزی (دسکتاپ) رایج وجود داشته، در اینگونه محصولات AiO در دسترس نیست. این در حالی است که اغلب سیستم‌های AiO متداول، نقایصی دارند که از این جمله می‌توان به عدم امکان ارتقای این سیستم‌ها، عدم امکان انتخاب قطعات اصلی به دلخواه کاربر، تعمیر و نگه‌داری پر هزینه تر، ابعاد و ظاهر نه‌چندان دلچسب، هزینه بیشتر دربرابر یک کامپیوتر دسکتاپ و... اشاره نمود.

همچنین با بررسی مختصر در مشخصات فنی اغلب AiO های رایج بازار، شاهد استفاده از مادربردهای اختصاصی با پردازنده‌های آنبُرد (اصطلاحا CPU Embedded) مخصوص موبایل با پسوند U خواهید بود که از نظر عملکرد تا مرز ۵۰٪ ضعیف تر از پردازندهای سوکتی دسکتاپ هستند.

تیم تحقیق و توسعه شرکت سیاره سبز با پشتوانه دانش ۲۰ ساله در حوزه صنعت IT و سیستم‌های کامپیوتری و جمع آوری نظرات مصرف‌کنندگان محترم، مدت بسیار زیادی را صرف طراحی، تست، اصلاح و عرضه محصولی کرده که امروز می‌توان آن را با مدل GPiO240-H110T تحت نام تجاری GREEN در بازار یافت. در این محصول تمامی نواقص دستگاه‌های AiO (All In One) تا حد امکان برطرف شده است و محصولی بسیار زیبا، باکیفیت و بسیار رقابتی و درخور شان مصرف‌کننده ایرانی، روانه بازار شده است. ضمن اینکه شرکت سیاره سبز در نظر دارد تا به‌زودی تنوع این محصول را در چند رنج با مشخصات مختلف، گسترش دهد و به یکی از گروه کالاهای تولید عمده خود تبدیل کند.

معرفی PiO و مزایا آن نسبت به AiO

واژه PiO مخفف واژه Part In One است و تفاوت عمده آن با دستگاه‌های AiO در امکان نصب قطعات اصلی توسط خود کاربر و سفارشی سازی دستگاه بسته به نوع کار کاربر است. در این نوع از سیستم‌ها کاربر امکان انتخاب قطعاتی همچون پردازنده، رم و هارد را دارد. غالباً دستگاه‌های PiO از لحاظ ابعاد، بزرگتر و قطور تر از دستگاه‌های AiO هستند اما PiO گرین از این قاعده مستثنی است و از قطر بسیار کمتری حتی نسبت به AiO های با اعتبار جهانی موجود در بازار ایران بهره می‌برد!

PIO گرین کامپیوتر All in One

دستگاه PiO گرین در یک نگاه:

صفحه‌نمایش با کیفیت همراه‌با زاویه دید گسترده

دستگاه PIO گرین مجهز به یک صفحه‌نمایش ۲۳.۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ است که به‌لطف بهره‌گیری از پنل VA، نمایشگر این دستگاه قادر به تولید کنتراست فوق‌العاده درکنار زاویه دید بسیار گسترده است. افزون بر این پنل این مانیتور از یک روکش مات بهره‌مند است که به خوبی در مقابل بازتاب نور مقاوم است.

مادربرد کوچک اما کارآمد Asus

شرکت گرین برای قلب تپنده این دستگاه به سراغ شرکت ایسوس رفته است که یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین سازندگان مادربرد در جهان است. مادربرد ASUS H110T بر پایه تراشه H110 اینتل است و از پردازنده‌های ۱۴ نانومتری Core Core i5/Core i3/Pentium/Celeron نسل ششم و هفتم اینتل که قابل ‌نصب روی سوکت LGA 1151 هستند، پشتیبانی می‌کند.

اسپیکرهای یکپارچه استریو

PIO گرین به دو عدد اسپیکر سه واتی استریو با کیفیت مجهز شده است که تجربه شنیداری بی نظیری را هنگام تماشای فیلم یا شنیدن موزیک برای شما رقم خواهند زد. این اسپیکرها در طرفین پنل پشتی و به‌صورت توکار تعبیه شده‌اند.

طراحی زیبا، چشم نواز و منحصر‌به‌فرد

شرکت گرین با زیبایی و ظرافت هرچه تمام، تلاش کرده تا درکنار ارائه‌ی صفحه‌نمایش بزرگ و قابلیت‌های سخت‌افزاری قدرتمند، محصولی جمع و جورتر را روانه‌ی بازار کند. طراحی اولترا اسلیم و بسیار نازک بدنه دستگاه با طراحی دایموند (الماسی) در پشت دستگاه و صفحه نمایشگر بدون فریم در جلو دستگاه و همچنین پایه چدنی بسیار مستحکم ترکیب چشم نوازی از یک سیستم زیبا در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کیبورد و موس بی‌سیم

به همراه PiO گرین یک باندل بی‌سیم موس و کیبورد عرضه می‌شود که دارای طراحی زیبا و کم جا هستند و برای اتصال از دانگل USB استفاده می‌کنند. این باندل علاوه‌بر سازگاری با انواع سیستم‌عامل و دستگاه‌های مختلف، نیازی به نصب نرم‌افزار یا درایور خاصی جهت استفاده ندارد.

آداپتور

آداپتور قدرتمند ۱۵۰ واتی گرین وظیفه تأمین توان مورد نیاز سیستم را بر عهده دارد. این آداپتور علاوه بر راندمان بسیار بالا دارای مدارات محافظتی کامل در بخش ورودی و خروجی است که سلامت سیستم را تضمین می‌کند.

پورت سریال RS232

امروزه پورت سریال در کمتر دستگاهی دیده می‌شود اما با وجود گذشت سال‌ها از زمان به کارگیری پورت سریال، هنوز هم در حوزه‌هایی مانند سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، بانک ها، ابزارهای علمی، صندوق دخل مغازه‌ها و برخی از محصولات صنعتی و مصرفی استفاده می‌شود. ازاین‌رو شرکت گرین برای این محصول یک عدد پورت سریال در نظر گرفته است.

شبکه

دستگاه PiO گرین مجهز به ماژول WiFi دوال باند (باندهای 2.4GHz و 5GHz) اینتل Intel® Dual Band Wireless-AC 3160 با استاندارد 802/11ac به همراه دو آنتن مجزا و با حداکثر سرعت 433bps است که انتقال سریع اطلاعات را برای کاربر مهیا می‌سازد. همچنین این ماژول به بلوتوث نسخه ۴ نیز مجهز است.

سیستم کولینگ

مادربرد ایسوس H110T تعبیه شده در این دستگاه، قابلیت پشتیبانی از تمامی پردازنده‌های نسل 6 و 7 اینتل را دارا است و کاربر می‌تواند به آسانی رنج گسترده‌ای از پردازنده‌های اینتل را برای سیستم خود انتخاب کند (میزان توصیه شده پردازنده‌هایی با توان مصرفی کمتر از ۶۵ وات هستند). وظیفه خنک‌سازی پردازنده نیز بر عهده کولینگ اکتیو قدرتمند و کم صدایی‎ست که به سه هیت پایپ ۸ میلی‌متری و فن با سبک کولینگ توربینی مجهز شده است.

دو سال گارانتی گرین

تمامی اجزای دستگاه PiO گرین (شامل صفحه‌نمایش، مادربرد، ماژول WiFi، اسپیکرها، سیستم کولینگ، کیبورد، موس، آداپتور و بردهای الکترونیکی داخلی که به‌صورت پیش فرض روی PiO گرین نصب شده‌اند)، توسط شرکت سیاره سبز به مدت ۲۴ ماه گارانتی یکپارچه شده‌اند و گارانتی گرین، پشتیبان انتخاب شما خواهد بود.

راه‌اندازی PiO به‌سوی AiO (قطعات اختیاری که توسط کاربر انتخاب و روی PiO نصب‌شده تا دستگاه AiO آماده به‌کار شود)

- پردازنده: پردازنده‌های ۱۴ نانومتری اینتل Core Core i5 / Core i3 / Pentium / Celeron نسل ششم و هفتم

- حافظه اصلی: دو ماژول رم لپ‌تاپی DDR4 تا حداکثر مجموع ظرفیت 32GB با فرکانس کاری 2133/2400MHz

- ذخیره اطلاعات: ماژول M.2 SSD تیپ طولی ۴۲/۶۰mm یا SSD/HDD در سایز "2.5 و بدون محدودیت ظرفیت

 

PIO گرین کامپیوتر All in One

(لینک عکس فوق به عکس بزرگ تر در سایت گرین)

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا به سایت گرین مراجعه کنید.

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده