// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بسته الحاقی Onslaught برای بازی Star Wars: The Old Republic معرفی شد

استودیو بایوور اعلام کرد که در ماه سپتامبر بسته الحاقی Onslaught در دسترس کاربران Star Wars: The Old Republic قرار خواهد گرفت.

بازی Star Wars: The Old Republic در سال ۲۰۱۱ در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت تا بتوانند یک تجربه‌ی MMO در جهان جنگ ستارگان را کسب کنند. ۶ بسته الحاقی تا سال ۲۰۱۶ برای Star Wars: The Old Republic عرضه شده است و تا به امروز محتویات خاص دیگری در دسترس کاربران قرار نگرفته است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از گذشت تقریبا سه سال، استودیو بایوور (BioWare)، سازنده بازی Star Wars: The Old Republic، هفتمین بسته الحاقی این بازی را معرفی کرده است.

Onslaught نام بسته الحاقی جدید Star Wars: The Old Republic است که در ماه سپتامبر عرضه می‌شود. در این بسته الحاقی بازیکنان فلش‌پوینت جدیدی را در سیاره Corellia و عملیات تازه‌ای را در سیاره lush jungles of Dxun تجربه خواهند کرد. از دیگر محتویات بسته الحاقی Onslaught هم می‌توان‌ به تغییرات اسلات‌های Gearهای بازی اشاره کرد. آیتم‌های تاکتیکال باعث می‌شوند تا ساختار بازی‌کردن و کاراکتر شما تغییر پیدا کند و بازیکنان ازطریق حالت PvP، PvE، Galactic Command و سیستم ساخت‌وساز می‌توانند این آیتم‌ها را کسب کنند.

در انتها هم مشخص شده است که بسته الحاقی Onslaught سطح بازیکنان در Star Wars: The Old Republic را ارتقا می‌دهد و به‌صورت رایگان در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که اشتراک بازی را خریداری کرده‌اند. احتمال می‌رود عرضه‌ی این بسته الحاقی باعث شود کاربران قدیمی بار دیگر به‌ سراغ کاراکتر خود در Star Wars: The Old Republic بروند و کاربران جدیدی هم جذب بازی شوند. کاربرانی که هنوز Star Wars: The Old Republic را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند و کاراکتر خود را به‌سطح ۵۰ برسانند. حال پس از تجربه‌شان اگر از بازی و داستان آن لذت بردند، می‌توانند با خرید عضویت ۳۰ دلاری بازی و دریافت اشتراک ۶۰ روزه، تجربه‌شان را گسترش دهند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده