نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

جف کیلی برنامه‌ای زنده در افتتاحیه گیمزکام 2019 اجرا می‌کند

طبق اخبار منتشر‌شده، جف کیلی قرار است در افتتاحیه گیمزکام 2019 برنامه‌ای زنده اجرا کند که شامل نمایش‌های متعددی از بازی‌ها خواهد بود.

جف کیلی طی سال‌های اخیر با اجرای رویداد گیم آواردز طرفداران زیادی در بین گیمر‌ها به‌دست آورده و یکی از حرفه‌ای‌ترین افراد در زمینه اجرای برنامه‌های زنده و کنفرانس‌ها به‌شمار می‌رود. حال در جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، اعلام شده که جف کیلی قرار است با همکاری مسئولان نمایشگاه گیمزکام، مراسمی در افتتاحیه گیمزکام 2019 اجرا کند. این مراسم که به‌نوعی حکم افتتاحیه را برای این نمایشگاه سالیانه دارد، Gamescom: Opening Night Live نام خواهد داشت و قرار است در جریان آن شاهد نمایشی از بازی‌های بزرگ یا مستقل در دست ساخت باشیم و حتی برخی بازی‌ها هم برای اولین بار در این مراسم نمایش داده خواهند شد. 

به طور دقیق‌تر، این مراسم ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه ۲۸ مرداد به‌وقت ایران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان هم می‌توانند به‌صورت زنده آن را تماشا کنند. به هر حال گیمزکام یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های سالیانه در حوزه بازی‌های ویدیویی است که از سال ۲۰۰۹ برگزار می‌شود و به‌طور میانگین هر ساله بیش از ۳۷۰ هزار نفر از این رویداد در شهر کلن آلمان بازدید می‌کنند. همچنین جف کیلی هم همان‌طور که اشاره کردیم در سال‌های گذشته با رویداد The Game Awards توانسته نمایش‌های هیجان‌انگیزی برای گیمر‌ها اجرا کند و باید منتظر ماند و دید که در افتتاحیه گیمزکام 2019 وی چه برنامه‌ای تدارک دیده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده