// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

سرویس Xbox Game Pass Ultimate معرفی شد

درجریان برنامه اینساید ایکس باکس، سرویس Xbox Game Pass Ultimate رسما معرفی شد و در اواخر سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار می‌گیرد.

چندی پیش بود که شایعاتی مبنی‌بر سرویس Xbox Game Pass Ultimate منتشر شده بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و برنامه اینساید ایکس باکس، سرویس اشتراکی Xbox Game Pass Ultimate به‌صورت رسمی معرفی شد. ایکس باکس گیم‌پس آلتیمیت به کاربران اجازه می‌دهد که به‌صورت همزمان هم به سرویس Xbox Game Pass و هم به سرویس ایکس باکس لایو گلد دسترسی داشته باشند.

در ادامه مشخص شد که این سرویس تا پایان سال جاری در دسترس قرار نخواهد گرفت، اما اگر جزو کاربران ایکس باکس اینسایدر ایکس باکس وان هستید، احتمال دارد برای آزمایش این سرویس و نحوه‌ی کارکرد آن انتخاب بشوید. درانتها هم مشخص شد که Xbox Game Pass Ultimate ماهیانه ۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده است.

Xbox Game Pass نام سرویس اشتراکی مایکروسافت است که به کاربران Xbox One اجازه می‌دهد به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف دسترسی رایگان داشته باشند. همچنین بازی‌های انحصاری ایکس باکس هم در روز عرضه، در دسترس کاربران ایکس باکس گیم‌پس قرار می‌گیرد. از میان بازی‌های جدیدی که این ماه به سرویس گیم‌پس اضافه شده است، می‌توان به Monster Hunter: World اشاره کرد. این‌ درحالی است که ایکس باکس لایو گلد، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید بخش آنلاین بازی‌های‌تان را تجربه کنید و هر ماه دو بازی ایکس‌باکس وان و دو بازی ایکس باکس 360 هم به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد سرویس Xbox Game Pass Ultimate چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده