نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

کنسول بدون دیسک درایو ایکس باکس وان اس رسما معرفی شد

مایکروسافت کنسول بدون دیسک درایو ایکس باکس وان اس را رسما تایید کرد که با قیمت ۲۵۰ دلاری و به‌همراه سه بازی عرضه خواهد شد. 

از مدت‌ها پیش شایعه‌های زیادی مبنی بر در دست ساخت بودن یک کنسول ایکس‌باکس وان اس بدون دیسک درایو توسط مایکروسافت به‌گوش می‌رسید که در نهایت، این موارد رسما توسط شرکت آمریکایی تایید شدند و این کنسول معرفی شد. ایکس‌باکس وان اس بدون دیسک درایو، ۱۷ اردیبهشت عرضه خواهد شد و قرار است ۲۵۰ دلار قیمت داشته باشد. 

مایکروسافت این کنسول را که کاملا وابسته به محتویات دیجیتالی است، در رنگ سفید عرضه خواهد کرد و سه بازی Forza Horizon 3، Sea of Thieves و Minecraft هم به‌صورت پیش‌فرض روی آن در دسترس خواهند بود. همچنین این کنسول مجهز به هارد یک ترابایتی است که فضای خوبی را برای نصب بازی‌های تماما دیجیتالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید ویدیو تبلیغاتی منتشر‌شده با محوریت این کنسول را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

کنسول ایکس‌باکس وان اس بدون دیسک درایو در حالی با قیمت ۲۵۰ دلار معرفی شده که کنسول ایکس‌باکس وان اس معمولی را می‌توان در خرده‌فروشی‌ها حتی با قیمتی معادل ۲۰۰ دلار هم خریداری کرد و همین مساله هم باعث شده تا بحث‌های مختلفی پیرامون این کنسول و قیمت آن شکل بگیرد. به هر حال یکی از اهداف مایکروسافت از معرفی این کنسول، جذب افرادی بوده که تا به امروز ایکس‌باکس وان خریداری نکرده‌اند و مخصوصا قصد دارند از سرویسی چون ایکس‌باکس گیم پس استفاده کنند؛ سرویسی که از قضا یک حالت جدید از آن در قالب Xbox Game Pass Ultimate معرفی شده که شامل اشتراک گلد هم می‌شود. 

ایکس باکس وان اس / xbox one s

نظرات خود را در مورد معرفی این کنسول با زومجی به‌اشتراک بگذارید. شما می‌توانید برای مقایسه و اطلاع از قیمت روز کنسول بازی، قیمت مانیتور گیمینگ، قیمت CPU و قیمت کارت گرافیک در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده