// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵

مدت زمان لود بازی My Time at Portia روی نینتندو سوییچ کاهش می‌یابد

استودیو Pathea Games سازنده‌ بازی My Time at Portia با ویدیویی از مدت زمان کوتاه‌تر لود این بازی روی نینتندو سوییچ خبر داد.

استودیو Pathea Games روی صفحه‌ی فیسبوک بازی My Time at Portia اعلام کرد که آن‌ها آپدیتی را برای بهبود زمان لود شدن این بازی روی نینتندو سوییچ منتشر خواهند کرد.

My Time at Portia یک بازی نقش آفرینی جهان باز است که از بازی‌های Stardew Valley ،Harvest Moon و Animal Crossing الهام گرفته است. در این بازی شما برای شروع زندگی جدید و تعمیر کارگاه قدیمی پدرتان به شهر Portia می‌روید ولی از اینجای داستان به بعد اتفاقات این بازی کاملا در دستان شما خواهد بود و شما می‌توانید به کارهای هیجان انگیز مثل کاوش سیاهچال‌ها و مبارزه با موجودات ترسناک بپردازید.

اگر از طرفداران بازی Stardew Valley هستید، از این بازی بسیار خوشتان خواهد آمد؛ اما بازی My Time at Portia در چند ویژگی کلیدی متفاوت خواهد بود برای مثال در این بازی مبارزه بسیار ضروری است زیرا بعضی آیتم‌ها فقط پس از کشتن دشمنان به دست می‌آید و بعضی مأموریت‌ها شما را مجبور به مبارزه خواهد کرد. همچنین داستان بازی بستگی به سبک بازی شما دارد و این ویژگی باعث می‌شود پایان بازی کمتر باز به نظر برسد. با این وجود اگر از طرفداران این ژانر هستید از این بازی بسیار لذت خواهید برد.

از آنجایی که محتویات زیادی درون بازی وجود دارد، لود این بازی روی نینتندو سوییچ تقریبا یک دقیقه طول می‌کشید و این مدت زمان لود  حین بازی، بازیکنان را کلافه می‌کرد. استودیو Pathea Games توانسته این مدت زمان را به‌طور قابل توجهی کاهش دهد و به ده ثانیه برساند که در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از آن‌ را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بازی  My Time at Portia هم‌اکنون روی پی سی قابل بازی است و این بازی در تاریخ ۲۷ فروردین ماه برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و سوییچ در دسترس خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده