نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴

کریس همسورث به کوین اسمیت در فیلم Jay and Silent Bob Reboot پیوست

کریس همسورث به کوین اسمیت در فیلم Jay and Silent Bob Reboot محلق شده که تصاویری از حضور او در پشت صحنه آن نیز منتشر شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Jay and Silent Bob Reboot (ریبوت جی و سایلنت باب) تایید و اعلام شده است. کوین اسمیت، بازیگر، کارگردان و نویسنده این فیلم با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از اضافه شدن کریس همسورث، بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول، به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Jay and Silent Bob (جی و باب ساکت) خبر داده است. همسورث نیز تصاویری از حضور خود در پشت صحنه این فیلم را در اینستاگرام منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کوین اسمیت و کریس همسورث در فیلم Jay and Silent Bob Reboot

جیسون موس و کوین اسمیت برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Jay and Silent Bob Reboot باز خواهند گشت. علاوه بر موس، اسمیت و همسورث، شانون الیزابت، برایان اوهالوران، جیسون لی، جوی لورن آدامز، جنیفر شوالباک اسمیت، هارلی کوئین اسمیت، کریگ رابینسون، جو منگنیلو، فرانکی شا، جاستین لانگ، جیسن بیگز، جیمز ون در بیک، دیوید دستمالچیان، کیت میکوچی، دایدریچ بیدر، رالف گارمان، گرانت گاستین، تام کاوانا، متد من، کریس جریکو، فرد ارمیسن، مالی شنون، اسکات موژر و رزاریو داوسون، دیگر بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم Jay and Silent Bob حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Jay and Silent Bob Strike Back (جی و باب ساکت پاتک می‌زنند) در سال ۲۰۰۱ به‌کارگردانی کوین اسمیت به روی پرده‌های سینما رفت که در واقع این دو فیلم بخشی از مجموعه فیلم‌های مشترک اسمیت است.

دو شخصیت باب ساکت و جی در فیلم‌های دیگری چون فیلم Clerks (فروشنده‌ها)، فیلم Mallrats (پاساژگردها)، فیلم Chasing Amy (به دنبال امی)، فیلم Dogma (جزم‌اندیشی) و فیلم Clerks II (فروشنده‌ها ۲)، نیز حضور داشته‌اند. فیلمبرداری و تولید فیلم Jay and Silent Bob Reboot در اوایل این ماه به پایان رسیده و انتظار می‌رود که این فیلم در سال جاری میلادی اکران شود. همچنین فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، فیلم Men in Black International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) و فیلم Dhaka (داکا)، دیگر فیلم‌های همسورث در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده