نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی The Division 2

The Division 2، ساخته یوبی‌سافت، این هفته هم مثل هفته پیش در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. 

سایت چارت ترک به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، The Division 2 درست مثل هفته گذشته در رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است. پس از چند هفته تغییرات متعدد در صدر جدول به دلیل انتشار بازی‌هایی جدیدی چون Sekiro: Shadow Die Twice یا Yoshi's Crafted World، دیویژن 2 هفته پیش به صدر جدول برگشت و این هفته هم این روند را ادامه داده است و باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام اثر قادر به گرفتن صدر از این بازی خواهد بود. 

اما به جز رتبه نخست، در رتبه دوم جدول هم شاهد تغییر نسبت به هفته پیش نیستیم و فیفا 19 در این رتبه دیده می‌شود. با این حال از رتبه سوم تغییرات آغاز می‌شوند و Red Dead Redemption 2 پس از چند هفته دوری از رتبه‌های اول جدول، این هفته با سه پله صعود به رتبه سوم برگشته است. در رتبه چهارم شاهد Mario Kart 8 Deluxe از نینتندو هستیم که این اثر هم توانسته جایگاه هفته قبل خودش را حفظ و تکرار کند. Yoshi's Crafted World، یکی دیگر از بازی‌های نینتندو، این هفته با دو پله سقوط در جایگاه پنجم دیده می‌شود و در رتبه شِشُم هم شاهد بازی Assassin's Creed Odyssey هستیم که توانسته با صعود خوب پنج پله‌ای، مجددا به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگردد. 

در رتبه هفتم، به بازی Sekiro: Shadows Die Twice می‌رسیم که از هفته پیش روندی نزولی در جدول پیش گرفته و این بار هم با دو پله سقوط، به جایگاه هفتم رسیده است. رتبه هشتم متعلق به بازی New Super Mario Bros. U Deluxe است که یک پله صعود را تجربه کرده و در رتبه نهم هم GTA V قرار گرفته که یک پله سقوط داشته است. در نهایت در جایگاه دهم جدول این هفته شاهد بازی Spider-Man هستیم که می‌توان آن را شگفتی هفته هم نام‌گذاری کرد؛ چرا که با صعودی عالی و ۱۹ پله‌ای از رتبه بیست و نهم به رتبه دهم رسیده است. \

بازگشت دو بازی اسسینز کرید و اسپایدرمن به جمع ۱۰ بازی پرفروش، بدین معنی است که دو بازی هم از این جمع خارج و به رتبه‌های پایین‌تر سقوط کرده‌اند. Super Smash Bros. Ultimate یکی از این بازی‌ها است که با یک پله سقوط در رتبه یازدهم دیده می‌شود و The Lego Movie 2 Videogame هم که هفته پیش در رتبه هفتم بود، این هفته در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۲۴ فروردین (۱۳ آوریل) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱The Division 2دومین صدرنشینی متوالی
۲۲FIFA 19حفظ رتبه هفته پیش
۳۶Red Dead Redemption 2-
۴۴Mario Kart 8 Deluxeحفظ رتبه هفته پیش
۵۳Yoshi's Crafted World-
۶۱۱Assassin's Creed Odysseyبازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۷۵Sekiro: Shadows Die Twice-
۸۹New Super Mario Bros. U Deluxe-
۹۸GTA V-
۱۰۲۹Spider-Manبازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با صعودی ۱۹ پله‌ای

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده