نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰

چگونه مادربردهای MSI به سبز ماندن کره زمین کمک می‌کنند؟

شما با انتخاب مادربردهای MSI می‌توانید به سبز ماندن کره‌ خاکی که روی آن زندگی می‌کنیم،‌ کمک کنید.

امروزه اهمیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، به‌ویژه انرژی الکتریکی برای همگان روشن است. یکی از راه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کمک کردن به سبز ماندن زمین، استفاده از اجزای الکترونیکی با راندمان بالا در کامپیوترها است. MSI به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان مادربرد در دنیا، موفق به اخذ تاییدیه «کمیسیون انرژی کالیفرنیا» (موسوم به CEC) برای تمامی مادربردهای خود شده که نشان از راندمان بسیار بالای آن‌ها است.

با وجود حضور نام کالیفرنیا در نام این تاییدیه، CEC یک گواهی معتبر بین‌المللی است که به خریداران و به‌ویژه مشتریان سازمانی امکان انتخاب از میان محصولات با راندمان بالا را می‌دهد. در حقیقت محصولی که موفق به اخذ این تاییدیه شود، از راندمان بالایی برخوردار است و ضمن کمک به کاهش مصرف انرژی و هزینه‌ها، به سبز ماندن کره زمین کمک می‌کند. بنابراین اگر برای سیستم یا حتی محل کار خود به‌دنبال مادربردهای بهینه و کم مصرف هستید، فهرست زیر می‌تواند به شما کمک کند. کلیه این مادربردها پس از بررسی‌های تخصصی در آزمایشگاه‌های معتبر کمیسیون انرژی کالیفرنیا، موفق به اخذ تاییدیه این سازمان شده‌اند.

مادربردهای ام اس آی

همان‌طور که فهرست بالا نشان می‌دهد، کلیه مادربردهای MSI از طراحی به‌شدت بهینه و اجزای با راندمان بالا بهره می‌برند که به‌لطف آن بدون فدا کردن کارایی، موفق به تحقق پیش نیازهای استاندارد CEC 2018 شده‌اند. MSI در بسیاری از حوزه‌های نوآوری طلایه‌دار تلاش‌ها برای حفظ کره زمین برای نسل‌های آینده است.

با انتخاب مادربردهای MSI برای سیستم شخصی یا حتی ادارات و سازمان‌ها، به سبز ماندن کره خاکی که روی آن زندگی می‌کنیم، کمک کنیم. لازم به ذکر است قطعات MSI با گارانتی سیاره سبز گرین در بازار ایران عرضه می‌شوند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده