نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل King of Crabs؛ سلطان خرچنگ‌‌ها

در بازی موبایل King of Crabs در نقش یک خرچنگ، با دیگر خرچنگ‌های ساحل مبارزه می‌کنید و به پادشاه خرچنگ‌ها تبدیل می‌شود. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های آنلاین رقابتی یکی از بازی‌های مرسوم چند سال اخیر بوده است که بازیکنان زیادی مشغول تجربه آن‌ها هستند. این نوع بازی‌ها بر پایه رقابت‌های چند نفره‌ای است که بازیکنان در یک نقشه قرار می‌گیرند و با یکدیگر مبارزه می‌کنند. حال، استودیو Robot Squid بازی موبایلی را منتشر کرده است که اثری آنلاین و اکشن در جهان خرچنگ‌ها است. بازی موبایل King of Crabs بازیکنان را در نقش خرچنگ‌ها قرار می‌دهد و آن‌ها با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه زومجی باشید.

King of Crabs

حضور در جهان خرچنگ‌ها تجربه جدیدی برای بازیکنان ایجاد کرده است

بازی اندروید King of Crabs را می‌توان گفت که یک بازی بتل رویال است. در این بازی، بازیکنان در یک ساحل شنی قرار می‌گیرند و با پیدا کردن اسلحه‌ها به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. این اثر دارای دو بخش با نام‌های King و Friendly است؛‌ در بخش King با تعدادی خرچنگ که هرکدام بازیکنان آنلاین هستند، در یک ساحل شنی قرار می‌گیرند. بازیکنان با مبارزه با یکدیگر و کسب امتیاز رتبه‌بندی می‌شوند و در پایان بازی، نفر اول به‌عنوان پادشاه خرچنگ‌ها معرفی خواهد شد. بخش Friendly حالتی شبیه به بخش بتل رویال است که بازیکنان در ساحل شنی به یافتن اسلحه می‌پردازند و با همدیگر رقابت می‌کنند. هر بازیکنی که بتواند به‌عنوان نفر اول در این مبارزات زنده بماند، برنده مسابقه خواهد شد. هرکدام از بخش‌ها جذابیت خاص خود را دارد، اما عدم توازن قدرت بازیکنان موجب شده است که بازیکنانی که قدرت کمتری دارند، زودتر از میدان خارج شوند. لازم به ذکر است، خرچنگ‌ها قابل شخصی‌سازی هستند و بازیکنان بسته به سلیقه خود می‌توانند خرچنگ مورد نظر خود را از فروشگاه بازی خریداری کنند. همچنین، بازی آیفون King of Crabs به‌صورت کاملا آنلاین قابل بازی است و بازیکنان باید با نرم‌افزارهای تغییر IP این اثر را تجربه کنند.

King of Crabs

بازی دارای دو بخش مهیج و جذاب است

بازی موبایل King of Crabs دارای گرافیکی واقع‌گرایانه و سه‌بعدی است که طراحان سعی کرده‌اند محیطی واقعی را برای بازیکنان فراهم کنند. ساحل شنی و خرچنگ‌ها زیبا و با جزئیات بالا طراحی شده‌اند که تجربه بازی را لذتبخش کرده است. موسیقی بازی فضایی شاد و هیجانی را برای بازیکن به وجود آورده است. همچنین، صداگذاری‌ها مانند ضربات خرچنگ‌ها و راه رفتن آن‌ها روی شن به خوبی کار شده است. لازم به ذکر است، این بازی دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکنان می‌توانند خرچنگ‌ها و سکه‌های رایج در بازی را با پول واقعی خریداری کنند.

King of Crabs

بازی موبایل King of Crabs اثری شاد و مهیج است که می‌تواند لحظات خوشی را برای بازیکنان ایجاد کند. قرار گرفتن بازیکنان جای خرچنگ‌ها تجربه جدیدی است. این مورد باعث شده است این بازی جزو بهترین‌ بازی‌های اندروید قرار بگیرد. بازی موبایل King of Crabs هم‌اکنون به‌صورت رایگان در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های پایین این بازی زیبا را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون King of Crabs


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده