نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

تاریخ پخش فصل دوم سریال Big Little Lies با انتشار تریلری اعلام شد

شبکه HBO با انتشار تریلری کوتاه سرانجام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Big Little Lies را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ) تایید و اعلام شده است. شبکه HBO به‌تازگی اولین تیزر تریلر رسمی فصل دوم این سریال مورد انتظار را منتشر کرده که در این تریلر اولین تصاویر رسمی از فصل جدید این سریال درام نمایش داده می‌شود. در طول تریلر شاهد اتفاقات پس از شب مرگ پری رایت با بازی الکساندر اسکارشگرد، هستیم و در طول تریلر مری لوئیز رایت، مادر پری رایت با بازی مریل استریپ نیز وارد می‌شود. در پایان تریلر شبکه HBO رسما اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال Big Little Lies از تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۹ خرداد ۱۳۹۸) از این شبکه آغاز خواهد شد. پیش از این نیکول کیدمن به شروع پخش این سریال در ماه ماه ژوئن (خرداد یا تیر) اشاره کرده بود. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل دوم سریال Big Little Lies را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل اول سریال Big Little Lies براساس رمانی به‌همین نام اثر لیان موریارتی، تولید شد و در فوریه سال ۲۰۱۷ (زمستان ۹۵) از شبکه HBO روی آنتن رفت که با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شد و جوایز بسیاری را نیز دریافت کرد. فصل دوم این سریال با یک داستان جدید که توسط دیوید ای کلی، نویسنده و سازنده سریال، نوشته شده، تولید خواهد شد و از شبکه HBO به روی آنتن خواهد رفت که ادامه اتفاقات فصل اول سریال خواهد بود. آندریا آرنولد، فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بریتانیایی، کارگردانی فصل دوم سریال Big Little Lies را بر عهده داشته است. پیش از این ژان-مارک ولی کارگردانی هر هفت قسمت فصل اول این سریال را بر عهده داشت.

ریس ویترسپون در نقش مدلین مک‌کنزی، نیکول کیدمن در نقش سلست رایت، شیلین وودلی در نقش جین چپمن، مریل استریپ در نقش مری لوئیز رایت، لورا درن در نقش رناتا کلین، ادام اسکات در نقش اد مک‌کنزی، زوئی کراویتز در نقش بانی کارلسون، کاترین نیوتون در نقش ابیگیل کارلسون، رابین ویگرت در نقش دکتر آماندا رایسمن، سارا سوکولویچ در نقش توری باچمن، مرین دانجی در نقش کاراگاه آدرین کوئینلن، کریستال فاکس در نقش الیزابت هاوارد و مو مک‌ریدر نقش مایکل پرکینس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Big Little Lies حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده