// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

تم رایگان بازی God of War برای پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفت

استودیو سانتا مونیکا با انتشار ویدیویی ضمن تشکر از بازیکنان به خاطر علاقه‌ای که به God of War نشان داده‌اند، از انتشار یک تم رایگان برای پلی استیشن 4 خبر داد.

اعضای تیم سازنده بازی خدای جنگ با انتشار یک مطلب و ویدیویی کوتاه از طرفداران به خاطر حمایتشان تشکر کرده‌اند. در این ویدیو شاهد برخی از ویدیوها، توییت‌ها و کارهای جالبی هستیم که بازیکنان انجام داده‌اند و اعضای سانتا مونیکا از این همه بازخورد مثبت و علاقه قلبی طرفداران به‌وجد آمده‌اند و در ویدیو به شرح این مسئله می‌پردازند.

تم رایگان God of War برای پلی استیشن 4، کریتوس و آترئوس را به تصویر می‌کشد که روی قایق خود نشسته‌اند و در پس زمینه موجود عظیم‌الجثه دنیای نورس را می‌بینیم. هم‌اکنون می‌توانید این تم رایگان را از شبکه پلی استیشن دریافت کنید.

بازی God of War / خدای جنگ

چند روز قبل برندگان جوایز BAFTA Games Awards 2019 مشخص شدند که بازی God of War توانست عنوان «بهترین بازی سال» را تصاحب کند. همچنین این ساخته Santa Monica توانست جوایز بهترین داستان‌سرایی، بهترین دستاورد صوتی و بهترین موسیقی را مال خود کند.

تقریبا یک سال از انتشار خدای جنگ برای پلی استیشن 4 می ‌گذرد، اما بازیکنان کماکان سرگرم سرک کشیدن به گوشه و کنار بازی و کشف مواردی جدید در دنیای نورس هستند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده