نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل OCO؛ به چالش کشیدن تمرکز به سبکی جدید

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، ما قصد داریم تا شما را با یک بازی موبایل پازلی جذاب و دوست داشتنی آشنا کنیم. با معرفی این بازی زیبا همراه زومجی باشید.

تا به امروز بازی‌های جذاب خیلی زیادی در زومجی معرفی کردیم، اما اکنون قصد داریم تا در این مقاله، شما را با یک بازی پازلی و پلتفرمر شگفت‌انگیز آشنا کنیم که در نوع خودش کاملا جدید است. می‌توان گفت که سبک بازی موبایل OCO تا حدودی شبیه به بازی محبوب Pac-Man است و شما در آن باید یک سری مربع را جمع کنید تا امتیاز نهایی را به دست بیاورید. شما به محض ورود به دنیای این بازی، در آن غرق می‌شوید؛ به طوری که ترک کردن آن فوق‌العاده سخت خواهد بود. در این بازی اندروید و آیفون چندین فصل یا دنیای مختلف وجود دارد که هر کدام از آنها شامل چندین مرحله است. این بازی آفلاین توسط استودیو SPECTRUM48 LIMITED ساخته شده است. بازی OCO کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۹۵ مگابایت دارد.

بازی موبایل OCO
بازی موبایل OCO
بازی موبایل OCO

بازی آیفون و اندروید OCO به‌صورت عمودی روی صفحه موبایل شما اجرا می‌شود و شما با یک دست و تنها با به کار بردن یک انگشت می‌توانید این اثر را تجربه کنید. به محض ورود به این بازی موبایل، شما با یک محیط بسیار جذاب روبه‌رو می‌شوید. منوی اصلی این بازی از چند بخش مختلف تشکیل شده است. یکی از جذاب‌ترین نکاتی که در رابطه با این بازی وجود دارد، این است که علاوه بر گذراندن مراحلی که خود بازی در اختیارتان قرار می‌دهد، شما می‌توانید مراحلی را که دیگر کاربران طراحی کرده‌اند، بازی کنید یا حتی خودتان مرحله مورد علاقه‌تان را طراحی کنید و با بقیه به اشتراک بگذارید.

این بازی موسیقی فوق‌العاده جذاب و گوش‌نوازی دارد که هیجان بازی را بیشتر و ماندن در دنیای آن را بسیار لذ‌ت‌بخش می‌کند

همانند خیلی از بازی‌های دیگر، شما می‌توانید نام چندین نفر از دوستانتان را در این بازی وارد کنید و در هر مرحله با آنها به رقابت بپردازید. دقت و تمرکز یکی دو مورد از فاکتورهای بسیار مهم در این بازی است.

مکانیزم بازی OCO به این صورت است که شما در هر مرحله باید با در نظر گرفتن مدل نقشه، موانع، راه‌ها و نقاط پرشی و غیره، مسیر خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که تمام مربع‌ها را بگیرید و در عین حال، تعداد حرکات و مدت زمان به پایان رساندن مرحله را به حداقل برسانید. شما تنها در این صورت می‌توانید امتیاز کامل و به نوعی ۳ ستاره هر مرحله را دریافت کنید. البته خود بازی تا حدودی به شما کمک می‌کند و نشان می‌دهد که در چه صورت می‌توانید امتیاز کامل را دریافت کنید. چیزی که در همه بازی‌های موبایل به چشم نمی‌خورد و در بازی OCO وجود دارد، بخش دستاوردهای آن است. درست همانند بازی‌های کنسولی که شما در صورت انجام یک سری کارهای خاص و البته برخی اوقات سخت، کاپ‌های مختلف دریافت می‌کنید، این بازی هم به همین صورت است. شما با انجام ماموریت‌های گفته شده، می‌توانید جایزه‌های تعیین شده را دریافت کنید.

بازی موبایل OCO
بازی موبایل OCO
بازی موبایل OCO

علاوه بر تمام موارد گفته شده، این بازی یک سری چالش‌های روزانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما زمانی که شما قفل دنیای پنجم را باز کرده باشید، می‌توانید وارد این بخش شوید. بازی موبایل OCO در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل IOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. درست همانند دیگر بازی‌های رایگان موبایل، این اثر هم از پرداخت درون برنامه‌ای برخوردار است. شما با استفاده از امکان پرداخت درون برنامه‌ای و پرداخت هزینه‌ای، می‌توانید به امکانات جذاب جدید دست پیدا کنید. شما در این بازی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای، تمام تبلیغات را از بین ببرید و به اندازه دلخواهتان بیت بخرید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید معرفی شده در زومجی نگاهی بیندازید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده