نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۴۸: جذاب‌ترین تئوری‌ های توطئه، Mortal Kombat 11 و درآمدهای نجومی بازیکنان eSports

در چهل و هشتمین قسمت از برنامه لودینگ،‌ از تئوری‌های توطئه در بازی‌های ویدیویی می‌گوییم، درآمدهای نجومی بازیکنان eSports را بررسی می‌کنیم و سری به Mortal Kombat 11 می‌زنیم.

درحالی‌که زمان زیادی تا انتشار Mortal Kombat 11،‌ یکی از مورد انتظارترین بازی‌های مبارزه‌ای سال، باقی نمانده است، در این قسمت از لودینگ تصمیم گرفتیم تمام اطلاعات منتشر شده از بازی را در قالب یک آیتم ویدیویی بررسی کنیم. آیتم‌های جذاب لودینگ ۴۸ اما به همینجا ختم نمی‌شود. با محبوب شدن روز افزون بازی‌های ویدیویی،‌ تعداد افرادی که از این راه کسب درآمد می‌کنند نیز رو به افزایش است. به دلیل تبدیل شدن بازی‌های ویدیویی به یک شغل در سال‌های اخیر، تصمیم گرفتیم در لودینگ این هفته سری به درآمدهای کسانی بزنیم که از طریق eSports روزگار می‌گذرانند.

اما تاپ فایو این هفته، یکی از جنجالی‌ترین تاپ‌فایوهای لودینگ محسوب می‌شود. تئوری‌های توطئه همیشه از بدو ورود سرگرمی‌هایی مانند موسیقی و فیلم به زندگی مدرن انسان‌ها وجود داشته‌اند؛ از تئوری‌ای که رفتن انسان به ماه را تکذیب می‌کند تا تئوری‌هایی که در انواع و اقسام موسیقی‌های گروه‌های بزرگ مطرح می‌شود. با اینکه صحت یا عدم صحت این تئوری‌ها را هرگز نمی‌توان اثبات کرد اما این مطالب همیشه در زمره محبوب‌ترین مطالب حاشیه‌ای دنیای سرگرمی قرار گرفته‌اند. تاپ فایو لودینگ این هفته مربوط به جذاب‌ترین، عجیب‌ترین و حتی ترسناک‌ترین تئوری‌های توطئه در مورد بازی‌های ویدیویی است.

لودینگ ۴۸ شامل بخش‌های همیشگی لودینگ هم خواهد بود؛ از تازه‌ها با میثم گرفته تا از زومجی بپرسید با افشین. پس شما را به تماشای این قسمت از لودینگ دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

در انتها شما می‌توانید از طریق فرم زیر در نظرسنجی این هفته لودینگ شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده