// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ عرضه کنسول ایکس باکس وان بدون دیسک درایو به همراه اطلاعات جدیدی فاش شد

کنسول تمام دیجیتال ایکس باکس وان اس در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه با قیمت ۲۵۰ دلار و سه بازی از پیش نصب شده، در دسترس کاربران اروپایی قرار می‌گیرد.

مدتی است که شایعاتی به‌گوش می‌رسد از این‌که مایکروسافت درحال آماده سازی یک کنسول تمام دیجیتال از ایکس باکس وان اس است. به‌عبارتی این کنسول فاقد دیسک درایو است و کاربرانی که علاقه‌ای به‌خرید بازی‌ها به‌صورت فیزیکی ندارند، می‌توانند این کنسول را خریداری کنند. بااین‌حال، یکی از کاربران توییتر، Xbox One S تمام دیجیتال به‌همراه تاریخ انتشار و قیمت آن را فاش کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول های بازی، کاربر Wario64 در صفحه توییتر خود اعلام کرده است که کنسول ایکس‌باکس وان اس بدون دیسک درایو، حدودا ۲۵۰ دلار قیمت دارد و در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه (هفت مه) روانه بازار اروپا می‌شود. همچنین این کنسول دارای هارد دیسک یک ترابایتی است و سه بازی هم روی آن نصب شده است. به‌عبارتی کاربران با خرید کنسول ذکر شده سه بازی Sea of Thieves، Minecraft و Forza Horizon 3 را به‌رایگان دریافت خواهند کرد.

در نگاه اول، شاید کنسول بدون دیسک درایو مایکروسافت و بازی‌های نصب شده روی آن پیشنهاد خوبی باشد، اما سه بازی ذکر شده آن‌چنان بازی‌های پرفروشی (درحال حاضر) نیستند و کاربران می‌توانند مدل معمولی ایکس‌باکس وان اس را با قیمت بهتری خریداری کنند. درکنار آن هم می‌توانند از سرویس Xbox Game Pass استفاده کنند و تجربه‌ی کامل‌تری را کسب کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده