// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

سریال Good Girls برای فصل سوم تمدید شد

شبکه NBC رسما سریال Good Girls را برای فصل سوم تمدید کرد.

سریال کمدی دختران خوب می ویتمن، کریستینا هندریکس و رتا را به‌عنوان ستارگان اصلی خود قرار داده است. این مجموعه تلویزیونی روایتگر ماجرای سه مادر در شهر دیترویت است که به‌دلیل مشکلات مالی تصمیم می‌گیرند با تفگ اسباب‌بازی از یک فروشگاه سرقت کنند. اما ماجرا آنطور که انتظار دارند پیش نمی‌رود و پس از اینکه یکی از آن‌ها توسط مدیر فروشگاه شناسایی می‌شود قصه به شکلی دیگر پیش می‌رود.

پخش فصل نخست سریال Good Girls از ۷ اسفند ۱۳۹۶ شروع شد و NBC با ۱۰ قسمت به آن فصل پایان داد. ماه قبل نیز فصل دوم این سریال شروع شد و حالا به‌دنبال بازخوردهای مثبت از سوی تماشاچیان، NBC ساخت فصل سوم دختران خوب را از هم‌اکنون تایید کرده است.

با اینکه قسمت‌های آغازین این سریال بیش از ۵ میلیون بیننده داشته است، اما رفته رفته از تعداد تماشاگران Good Girls کاسته شد ولی قسمت پایانی فصل اول بیش از ۴ میلیون نفر بیننده داشت که کاملا قابل قبول و راضی کننده است. با اینکه بینندگان فصل دوم این سریال از کیفیت آن راضی بوده‌اند، اما تعداد تماشاگران به ۲.۱۶ میلیون نفر برای قسمت ششم (اخرین قسمت پخش شده از فصل دوم تا به امروز) رسیده است که تفاوت زیادی با قسمت ششم فصل قبل دارد؛ زیرا «یک نمایش از بالا» (قسمت ششم از فصل اول) را ۴.۰۴ میلیون نفر مشاهده کردند. با این وجود شبکه NBC امیدوار است بر تعداد تماشاگران و میزان محبوبیت این سریال کمدی افزوده شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده